24h購物| | PChome| 登入
2004-11-06 01:17:14| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

經一時,長一智

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日下午六時發生咗一件事, admin要求所有 trainees、secretaries、filing clerks、 和個 reception開會。在下午知道要開會時,大家都心中有數,知道個 meeting 會講 d 乜。而我都有預感,件事係同星期一新來 messenger 單嘢有關,我亦覺得個 reception 對我的態度和之前相比唔係咁友善……

到了要開會的時間,admin 話今次係要講吓一 d 內部的事宜,隨即就話交由大老細個秘書 (A) 講。A 拎著一張稿,一開口就話:「有人的地方就有是非,不過希望大家聽完要過濾一吓,唔好聽到咩就信咩……公司冇地方,無奈要分兩層,希望大家唔好介意,要守望相助……」講到出信件的問題,就話如果唔係咁 urgent的,麻煩大家唔好用 BY HAND,改用 BY FAX & BY POST。因為公司人手不足,只得一個 messenger……再講吓 d 咩 stationery、聽電話的嘢,就轉問個 reception (B) 有冇咩要補充。

跟住亞 B 就好勞氣、好忟憎咁話:「我想澄清一點,我從來冇講過話唔俾個 messenger落廿二樓個 tray收信件,但唔知點解有人話我唔俾佢落去,我覺得講嗰個人要負責任……我咁聽返,我都係好忟憎……希望大家幫幫手,messenger 真係好多嘢做,麻煩大家上開來就拎 d 信上來……」

哈,好明顯佢就係講緊我啦!坦白講,我星期一當日只係將佢對我講的向廿二樓的同事覆述一次:我問亞 B幾時會帶 messenger 落廿二樓巡視吓;亞 B答暫時都唔會;我問咁我們要拎信上來要維持幾耐;亞B答唔知,仲話其實佢地係唔會落來收信,應該係廿二自己拎上來,只係以前個 messenger 落開去幫我們收咁啫,久而久之我們廿二樓唔拎,等佢地幫我們收喎……

咁亞 B咁講,我咪咁講囉。講句老實說話,佢真係冇講過話唔俾新來個 messenger 落廿二樓收信喎,佢真係冇咁講過,我唔會屈佢!!但點解家吓個版本係咁呢?首先,究竟係邊個同佢講呢 d 嘢呢?照計我們廿二樓的秘書和 trainees 都算醒目,唔會喺卅二樓的人面前亂講嘢丫,即使大家都為一 d 卅二樓的事呻過吓。

第二、咁究竟邊個喺度歪曲事實呢?定係亞 B 喺度加鹽加醋呢?

哈,我真係唔想知!由佢囉,我問心無愧,廿二樓的都聽到我當日點講,絶對唔係亞 B今日講的咁,咁就得啦!我唔知佢話要負責任係咩意思,要我 say sorry?對唔住,我冇做過,我係唔會認的。今次咪同你啃咗隻死貓佢囉,但你要知道,人的容忍係有限度的,你咪再踩過來呀,我唔想有一日我頂唔順走去同大老細投訴你呀!

講真我冇必要跟你一般見識,都冇必要同你硬碰硬,你鍾意玩針對、玩排斥、玩分化係你的事,唔關我事,我做好自己本份,真係唔得閒理你呀!正所謂:「謠言止於智者」。我來呢間 firm 係因為我要做 trainee,兩年後做律師,留喺呢度做最多都係兩年的事。倘若兩年後真係留番喺度,而你又仲係 reception 的話,你估你仲有d咩聲出丫啦?你估你好巴閉,我唔怕你架!

講真,呢件事我真係有 d 唔開心,大佬我都係人嚟架嘛,你咁屈我,我梗有 d唔開心啦!不過都真係冇乜嘢,我隔離個秘書問我有冇事,叫我唔好唔開心,又話其實唔關我事,因為今次個矛頭係指向我個秘書 (坦白講,我一路都知我個秘書和卅二樓 d 人係有心病的)……唉……我唔想理,都唔會理。多一事不如少一事!

回想起兩年前喺 HKU SPACE度做 summer job 的時候,我都曾經被屈食死貓。當時我感覺好委屈,返到屋企仲喊咗出來o忝……哈,對比今日的我,我真係冇嘢,睇清楚 d 人囉,睇清楚間 firm 的 admin / management 喺處理問題的時候做得幾“好”囉!!哈……經一時、長一智,以後有咩盡量都由自己去解決啦,冇謂掀入我個秘書和卅二樓 d 人的是是非非當中啦!


感謝主的帶領,多謝祢賜我平安,多謝祢叫我冇發脾氣,感謝主!我知家吓和卅二樓的同事的關係頗為緊張,希望時間可以沖淡一切啦,話晒都一場同事,無謂搞到個局面咁僵丫!不過,呢 d 嘢我控制唔到,求主帶領,我冇能力去改變任何一個人,惟有主祢可以,求祢照祢的意思去改變我們,求祢賜女兒智慧去面對和應付呢件事和未來的人事關係,願祢的旨意成全。過去的事由佢過去,我要展望將來!求主帶領!阿們。

台長: 山邊
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文