24h購物| | PChome| 登入
2004-11-02 00:57:47| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

不用動氣!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

上星期都係一個頗為開心的星期。星期六放工約咗個朋友食飯,當晚返咗學校影畢業相,見返 d 好耐冇見的同學仔。星期日買咗兩對高跟鞋、(我話要買都話咗好耐,終於都買到啦!)、媽咪又送咗個好靚的 Monchichi cushion 俾我,星期一帶返公司用,見到 Teresa 買咗個南瓜 cushion,哈,又會兩個咁啱一齊買 cushion 返公司用的,真橋!可惜的係,當日搵唔到一個啱心水的咭片盒,宜家惟有用住個冇咁靚的先啦!我印象中 Mickey Mouse 出過一個用鋼 / 合金之類的咭片盒架,外表見得吓人,既係米奇老鼠,又唔會覺得佢幼稚喎,真係好,可惜我搵唔到……

星期四,我們廿二樓的同事又約埋一齊叫外賣,因為當日叫飯會送紅豆沙,哈,三餸一飯、一湯、一糖水,都只係需要 $21,都算抵食。工作方面都頗為順利和開心,所以上星期都好開心吓!

最搞笑的係上星期五上午八點幾有輛村巴喺西隧入面著火,搞到西隧要全線封閉。當時我搭緊班巴士停咗喺九龍的西隧口的巴士站度,原本瞓緊覺的我,醒一醒見 d 車停晒喺度,又有人落車,我都唔知發生咩事。過咗幾分鐘後,我見 d 車郁都唔郁,結果我落咗車,行去九龍站搭地鐵。本應我可以九點前返到公司,但由於我要喺地鐵站等埋住屯門的秘書,所以我們要九點二先返到公司,好險,因為公司喺 20/10 實行新政策,邊個員工 (當然唔計 d partners 啦) 喺九點三之後先返工,就要罸 $50!我們廿二樓的仲要每早九點三前打電話給三十二樓負責 admin 的律師報到,哈,好荒謬呀呵!是但啦,對我其實冇乜大分別,因我返工係唔會遲到的,通常會喺八點九度就會返到公司,所以對我影響唔大,係麻煩在要每朝早打電話同人報到囉,而呢個人又唔會盡時九點返工喎,唉。

尋日係媽咪的生日,我們冇乜特別的慶祝,只係喺晚上去了洪水橋食泰國菜。而尋日下午就同媽咪睇咗套《龍鳳鬥》,hehe,因為有兩張免費戲飛的緣故。套戲都算 ok 的……

不要動氣的事發生喺今日,唉,其實我真係唔需要動氣,可惜未見過世面的我表現得好唔成熟,俾人搞到我發忟憎,唉……事緣係今日公司來咗個新的 messenger,舊的上星期六 last day,reception 朝早打來叫我通知大家,因為新同事唔熟手,所以要我們將 d By Hand, By Post 的嘢拎上樓上,初初話只係暫時性,轉頭又話呢 d 係我們廿二樓的責任喎,哈,真搞笑,messenger 唔駛收件 or 派件……過了一陣,我負責的 file 需要交錢俾稅務署做影印費,不嬲做開都係 IRD 俾張 Demand note 我們 (messenger)去郵局交錢,我們再 fax 張 receipt 俾 IRD,IRD 就會自動自覺影 d 我們要的 tax return 俾我們。Messenger 通常會自己出住錢先,返來向 account reimburse 返,如果個銀碼大先會開票的。咁我咪照舊俾個 messenger 咁做囉,都係四十幾蚊啫,點知個 reception 打俾我問我點做,又話叫大老細個秘書同我講喎,結果就由另一個秘書同我講,之後由我個秘書同佢講,最後咪又係要個 messenger 去郵局交!但係佢地話個 messenger 新來,唔識開 voucher claim 返錢,死都要我開張支票喎。唉,唔識咪教佢囉,我返工第一日都係咁學啦!唉,又唔係叫 reception你去郵局交,關你咩事啫!唉,messenger = assistant receptionist,messenger 係請返來 assist 個 reception 的,哈,犀利,真係巴閉!

唉,真係嘥氣,左搞右搞,咁就搞咗我成大半個鐘,嘥我時間!都唔知點解 d reception 仲大聲過 d trainee 的,又有咩理由要個 trainee 去遷就個 messenger 丫,認真荒謬!咪見我成日 say yes,就斷定我係唔識 say no 先得架,我會返抗架!唉,呢間 firm 的 training 真係幾好,但 d admin 就認真麻麻,衰 d 講句,真係不知所謂!如果我係老細,我一定唔會請呢 d 唔聽話的員工,要知道你只係一個 reception,職位好低,呢個位仲要係 replaceable的,我有冇需要請一個又懶、做事“質質膞”、又唔聽話、仲要調轉頭吩付老細做嘢、又鍾意搞小圏子和講是非的員工丫?

唉……我惟有講句各處鄉村各處例,算啦,都唔關我事,我行得正,企得正,做好自己的本份,都費事理你呀!我只希望自己唔好再為呢 d 小事動氣,多一事不如小一事,提醒自己:我係一個基督徒,我要愛一 d 唔可愛的人!

親愛的天父,冇人比祢更清楚我,祢知我就係咁抵唔住頸的發咗忟憎起來。主呀,求祢原諒女兒,求祢叫女兒學會忍耐,學會去愛呢 d 令我動氣的事和人,求主垂憐。感謝主令我想起張崇基、張崇德的《原諒》,求祢教導女兒去原諒,Love the Sinner but Hate the Sin,阿們。


《原諒》
曲、詞:張崇德
編 曲:張崇基

只有恨是會更加寂寞,必需要拋開積怨的驅殼,
於世上誰人從無幻覺,犯錯走進死角;

不再問是那方的錯誤,只知道彼此都也覺辛苦,
請放下遺忘重重事故,嘗試減輕痛苦。

能再看清楚他倆眼睛,能記憶起當天的高興,
能原諒他幹過每件壞事情,這種愛才是真感性,
能設想他的感覺處境,能徹底張開心窩傾聽,
能原諒不再記掛舊日事情,這種愛嬴得致敬。

神為你捨己甘願犧牲,憑著愛寬恕世上罪人,
成就了,祂的應許,祂的拯救,這種愛,才是真愛, 如你學懂這寬恕的心,憑著愛可將心窩拉近, 無用再分你我對或錯一起牽手將永恆擁有,真愛可擁有。

台長: 山邊
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文