24h購物| | PChome| 登入
2004-10-23 01:22:04| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

與世隔絕?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Hello,大家好!真係好耐冇見,皆因早前趕緊一個 project,趕完之後,想寫番日記,點知個網站又 down 咗……

Well,唔經唔覺地都返咗工差唔多三個月啦 (到 10 月26日就正式過probation 啦!) ,感覺如何? So far so good 啦!

喺呢兩個幾、三個月入面,我開始適應日日返工的日子,坦白講,真係好唔想去適應,一星期返足五日半,真係有 d 抖唔到氣的感覺。每朝早六點幾起身,七點幾出門口,八點就一定要上到車,九點 (或九點疏 d) 就正式開工,一路做,做到晚上七點幾,有時成八點先可以放工,返到屋企都成九點……唉,真係對同事多過對屋企人呀。真係又 d 唔開心架……哈,好彩我有一個溫暖的家,爸爸媽媽都好體諒我,我家吓咩家務都唔駛做,連熨衫都駛我做,哈,多謝晒!感謝主!

同同事的關係都 ok 啦,只係有某 d 人有時會令我覺得好討厭,令到坐我隔離的秘書話覺得我暴躁咗,搞到我好擔心,真係要好好控制一下自己的情緒啦!唔可以俾自己繼續暴躁落去啦!雖然有 d 人和有 d 事真係令我覺得好氣忿,真係好想好想打佢地,但又好矛盾咁問自己,作為基督徒的我,係咪應該去愛佢地呢?因為自己都有好多唔可愛的地方。哈,求主帶領,教導女兒如何去控制自己的情緒,如何去面對呢 d 令我忟憎的人和事!求主垂憐。

講開又講,上星期有一件好乞我憎的事發生咗喺我身上。話說我一早入 pantry 洗杯,點知有電話搵我,我咪將已經”jit”咗洗潔精的杯放喺個 sink 盤度囉。點知當我返入去 pantry 時,見到李律師拎住個杯喺個 sink 盤上,我發現我個杯充滿茶渣,而個 sink 係一 d 茶漬都冇的……激死我呀!李律師見到我入去,只係同我講聲“早晨”……雖然我冇親眼見到佢倒 d 茶渣去我度,但佢嫌疑最大,好討厭,好噁心!!一 d 衞生常識都冇,離晒大譜,我點知你有冇病架?SARS都係咁傳播架咋!好過份呀!

因為我太激氣的緣故,我將呢件事話咗俾相熟的同事們聽,點知有幾個話好小事喎,仲話麻甩佬係咁的,反正我都係要洗杯喎……真係離晒大譜呀!試吓你隻杯被人倒 d 茶渣落去丫!!要知道呢個人真係冇 d sense,亦冇 d 責任感,呢 d 叫觀微知著,呢個人連清理自己 d茶渣都唔願意去承擔,大事都唔會見得會做得好,cheap 到死!!諗返轉頭,我應該當住佢面大聲咁話呢個不負責任的人,唔係細細聲咁講,等佢知道我唔係好蝦的,咪見我成個靚妹仔,又成日笑笑口就唔會反抗得架……咪再有下次呀,我實出聲話你架!豈有此理!唉,唔講啦,提起佢就嬲啦!

講吓 d 正面 d的嘢。忙完個 project 之後,終於都有時間睇吓老細俾我 d notes,家吓多 d 機會接觸 personal injuries 的 cases,慢慢學習個 legal procedures、要入 d 咩 court documents、點計 damages 等。真係要俾 d 心機去學,唔可以浪費時間!除此之外,都有 d conveyancing、divorce、probate 的cases,星期四仲自己一個人見個 client o忝!哈,都幾得意架!所以,真係要俾 d 心機去學,勇於發問,唔可以再好似一個細佬女咁架啦,要俾 d 信心人家,俾 d 信心老細和自己!

主呀,求祢賜我智慧去應付工作和人事上的各種挑戰,除咗向住律師的目標前進外,都要教女兒懂得為主侍奉,如何喺我的工作崗位上見証主,求主使用女兒,都叫女兒全心地順服,願祢的旨意成全,阿們。

台長: 山邊
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文