24h購物| | PChome| 登入
2004-08-30 00:42:15| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

發忟憎

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期六真的唔係一日好好的返工日子……因為我尋日的心情唔係咁好,平時喺 office 度見親人都會笑吓,但尋日真係冇心情去咁做……

話說一早八點九的時候,巴士已經去到金鐘,準備落車,Karen 就打電話來問我食咗早餐未,我就話食咗,佢就話佢仲喺將軍澳,叫我幫佢去大家樂買早餐……講真同佢真係唔想提早餐呢回事,因為佢上兩個星期約我同佢食早餐,都搞到我遲到返工。第一次係因為佢遲咗十分鐘先到,第二次係因為大小姐佢要去灣仔食早餐……所以喺嗰日之後,我就決定唔會再同佢食早餐,大佬,你遲到係你的事,唔好搵我去陪你。點知今個星期佢要我幫佢買早餐……唉,我唔係話介意幫佢買,但佢真係唔係好得,咩都大安旨意咁,我第一日返工佢已經話只要喺九點三前返到 office 就唔算遲到,但我見佢冇幾多日係九點三前返到公司。今次仲離譜到八點九仲喺將軍澳,佢話返來要九個字的,咁即係九點半先返到啦……日日都趕頭趕命咁返工,日日都同我講話:「趕到我丫!」哈,我真係唔識俾反應你……坦白講,我唔會同情你,係你自己攞來的。有一次,佢仲打電話俾我,但咁啱我上咗去 32 樓做嘢,所以聽唔到,也唔知道,佢返到來一入門口就話我唔聽電話……亞姐,我要做嘢架嘛,你估我家吓為你而隨傳隨到咩?唉……

尋日我執緊一單 case 的 correspondence file,一路以來,我所收到的訊息係correspondence file 只會用來 file correspondence,即同呢單 case 有關的所有書信。其次就有 pleading file——專放 court documents,和 documents file 用來放其他文件,如 payroll slip、contract、medical cert……我一早就執好 d correspondence,仲編埋 no.,做好咗個 index。

但執到一 d 唔係好識執的文件時,咪問吓 Karen 應該點執囉,點知佢就以佢的經驗來話我知嗰 d documents 要 file 埋去 correspondence 度!我覺得好有問題,咪問個明白囉,佢就一味話以佢的經驗係咁執的,仲話 d witness statements 要放埋入去o忝,但我之前睇過幾個 cases 的 files 都唔係咁的,d witness statements 放喺 documents file 度架嘛……佢仲要話呢 d 應該放喺第一、二份 correspondence 後面……咁即係要重新編過 d no. 啦……呢個步驟實在太麻煩,所以我就堅持己見,猛喺度問點解呢 d 唔係 correspondence 的嘢要放入 correspondence file 度……結果,我就梗係冇計啦,佢猛喺度話以佢的經驗係咁執的,你做咗成十年,我先得嗰一個月,邊敢同你撐啫,咪唯有好唔願意咁去問:「咁你宜家想將呢幾份文件放喺邊度呢?」再說:「ok,冇問題。」

哈,點知當我照佢的意思執完,再 print 埋張新的 index 出來,整緊第二個 file 時,佢就走埋來話:「唔好意思呀 Sabrina,我問過 Ms Leung,頭先嗰幾份文件真係要開過一個 documents file放入去架」……唉,我內心深處真係火都來呀……我都話架啦,你又要話唔係,唉,家吓又要再整過啦……好彩我都唔蠢,唔會話重新編過晒 d no.,之前加落去嗰 d,我俾咗 1a, 1b……呢 d no. 俾它,咁就唔駛改晒後面 d documents 啦……哈,佢都知我唔係咁滿意,又冇晒笑容,都猛話:「唔好意思呀,等我整啦」,唉,我就梗係話:「唔駛,得啦,我整啦」。哈,我諗我黑晒口面咁,嚇死佢呀……我之後再問佢第二個 file 的 documents,佢都猛話:「我唔敢講啦,怕教錯你呀,同埋你好惡呀。」哈,咪以為我成個小妹妹咁,就會咩都聽晒你講,唔識自己用腦諗先得架!其實,我都唔係嬲你的,只係發自己忟憎啫,我冇嘢架啦,你見我之後都同你講吓笑咁,冇嘢架啦,好快就冇事!

但喺臨收工的時候,又發生咗一件令我好忟憎的事。就係白頭伯伯話要將我部電腦搬番去原先的位置,問我想坐喺邊喎。唉,嗰度地方有幾大啫,我可以揀坐喺邊丫?況且你要我坐邊咪坐邊囉,你咁大方咁問我又點啫,你會聽我講咩?點知你會唔會好似上次的電腦事件咁,反問我要咁快做咩架?唉……真係討厭!咁就搞到成兩點先走得啦……激死人呀,都唔知你會搞成點呀!遲 d 又話唔知要我搬去邊度坐,唉……

不過,之後返到屯門,搵 daddy & mammy,成個人即係開心番晒,因為同佢地訴咗一輪苦水,哈!再加上,尋晚買咗 d 衫和一部新的好易通,雖然好貴,但真係有咁的需要……

親愛的天父,我知我唔應該發秘書姐姐脾氣,即使真係搞到我好麻煩咁,要整過晒 d 嘢,我都唔應該黑口黑面,求祢賜我忍耐的心和智慧去面對工作所要面對的各樣挑戰 (包括人和事),要控制一吓自己的情緒,唔好再發忟憎啦。求主垂憐,阿們。

台長: 山邊
人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文