24h購物| | PChome| 登入
2004-08-27 00:46:45| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

一個月啦!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我返工有一個月啦!感覺都幾好,老細同秘書 (Ms Leung & Karen) 都好好人,好用心咁去教我做嘢,又俾好多機會我去學。例如尋日就叫我去聽胡大狀做一個關於 costs 的 interlocutory proceeding,之前又特登叫胡大狀教我執 pleading file、寫 witness statement和 take instructions。

星期二生日,Ms Leung & Karen 就請我食 lunch,仲俾我盡時放工o忝!真係感動呀,我返工咁耐都係第一次盡時放工!!多謝晒!而今年的生日就係我第一年冇假放,仲要返工的生日。今年媽咪買咗個蛋糕俾我,真係好開心,好耐都冇生日蛋糕啦,多謝晒,當然有吹爉燭和許願啦。夜晚就去咗紫荊食飯。也要多謝咁多位朋友的祝福,多謝晒!

至於喺呢幾個星期,公司的人事變更得好快,之前教我做 203 accounts 的 trainne solicitor 已經約滿走了,過幾日就連 Eunice (Esther 的家姐) 都走埋,仲要亞 Peggy 頂唔順 Ms Ip 辭職唔做 (寧願補 7 日糧俾 Ms Ip),有一個秘書走返去舊 firm 度做。上星期一就來咗個新 trainee (Patty) 跟大老細,今日就來咗個秘書替之前走咗的秘書……可能係因為宜家正直係 law firm recruitment 的高峰期,所以 d 人事變更得咁快……遲吓又有個 assistant solicitor 會走,九月會來一個新 partner,仲會帶埋個秘書來、十月會來一個 trainee 跟 Matthew、一個跟 Ms Ip,再來一個 billing clerk!嘩,真係好多人呀!!

哈,今個星期打咗兩次電話去北京市高級人民法院,我 d 普通話實在麻麻,再加上北京人的國語實在太“難”聽啦,搞到我都唔係好知對方喺度講乜,只係大概聽到一 d 我想要的資料就算啦。最搞笑係第一次打去係書記小姐聽的,因為我要寄封信俾佢,所以就問佢拎地址和姓名——杜結,佢話“杜甫的杜”、“結束的結”,點知我聽錯係“豆腐的豆”……哈哈,由於當日係我生日,一早講咗會盡時放工,喺五點幾傾完電話後,我就立即整封信啦,print 埋信封,可以寄o忝架啦……喺返屋企途中,越諗越覺得冇理由係姓“豆”的,就諗到應該係“杜甫的杜”。於是,第二日一早就搵返個 messenger 拎返封信改返佢,如果唔係,真係笑死杜結小姐呀!真係失禮!!哈哈……

感謝主的帶領,多謝祢的賜予,我會好好珍惜,求祢教導和指引女兒能把握機會去為祢作工,願祢的旨意成全。都求主繼續帶領我的前路,我會好俾心機的去完成呢兩年的實習,好好的去學做一個律師,求主帶領,阿們。

台長: 山邊
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文