24h購物| | PChome| 登入
2004-08-08 23:53:30| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

返工週記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

返了工都有兩個星期啦,同老細和同事的關係有 dd 進步,大家多嘢講咗,又會講吓笑,紓緩一下工作的壓力,我覺得我選擇呢間 firm 係冇錯的。不過,始終有人的地方,就一定會有是非,坦白講,每次聽到我個心都好唔舒服,唔想去理會呢 d 是是非非,求神賜我智慧去分辯是非,求主垂憐,阿們!

星期一來咗一個新的 trainee——Peggy,佢係一個比較靜的人,所以大家都好少講嘢,不過,我覺得佢只係慢熱一 d 啫,冇乜嘢的,希望大家可以喺呢兩年互相扶持啦!喺呢日都約咗 Loretta & Diana 食 lunch,好耐冇一齊食飯,雖然只係一個小時,但可以同你們傾計和食飯,我真係好開心!我們大家都要俾心機,一齊努力去完成呢兩年的 training呀!加油呀!

星期三係大老細——范律師的生日,當晚差唔多全公司的人都去了同老細慶祝,老細喺 Conrad Hotel 度訂咗兩枱 buffet。當晚仲有抽獎呢個環節,人人有份,永不落空,哈,唔駛俾錢,有得食,仲有得拎,哈。最估唔到的是,估唔到我初來報到,都咁好彩抽到個三奬,係現金六百蚊,真係興奮!(二奬係 $1,000,而頭奬係單人來回日本機票) 雖然我最後都貢獻咗一半出來請大家食嘢,用埋另一半入八達通,哈,結果係咩都冇,但贏到個 luck 返來都好好丫!感謝主!

星期四晚放工就見到胡大狀,之前同佢傾過電話 (就係嗰個喺八號風球打來傾計嗰個),哈,冇咩好講,聽聞佢係一個好 demanding 的人,我諗將來同佢合作,一定會成日俾佢鬧,我就梗係會喊啦!希望佢唔好鬧得我咁“金”啦!求主帶領,賜我智慧去應付工作!呢個星期就要幫胡大狀做 d 嘢啦,希望佢體諒吓我細路女咩都唔識,慢慢教,唔好咁惡啦!

至於呢個星期就做咗幾個 203 accounts,對吓 d contracts,去過 High Court Library 影過幾個 cases,跟 Emba 去政府開咗個會,再見過幾個 clients 咁大把。

呢個星期最唔開心的就係聽到好多是非,同埋俾個白頭伯伯針對囉,唉……呢個白頭伯伯都唔知係邊個來的,個個同事都唔敢講佢係乜水,只係話係大老細的朋友,但佢可以有一間房坐,就知道佢的地位幾高,仲叫我千祈唔好得罪佢o忝!唉,佢真係好討厭!上星期返工,秘書姐姐介紹我俾佢識時,佢就問我喺邊度畢業,聽到係 CityU,就冷笑咁話:「哈,乜咁好彩入到來呀?」今個星期三食 buffet 時,佢原本係坐喺我隔離再隔離,點知食咗幾輪嘢返來,佢就坐咗喺我隔離,又問我中學喺邊間讀,我話喺屯門,佢又“懶”巴閉咁話佢可能識。點知我講完,佢又話唔識,又“懶”巴閉咁話自己係某名校的 Governor,會成日去巡校咁喎……巴巴閉閉咁……討厭!

之前又話我用緊部電腦好慢,個 LCD monitor 有兩點盲點走埋一齊,一定要退貨。今個星期五就搵人將我同 Peggy 的 a/c 整埋喺一部電腦度,結果兩個人 share 一個 hard disk。整完叫我試吓用,睇吓有咩唔同,我話好似比之前嗰部慢 d,佢就一句“得”埋來話:「你要咁快來做咩呀?」哈,咁我都只好講冇嘢啦……又俾張 post-it 我,叫我寫低部電腦有咩問題,可以叫人來整喎。星期六一開機,我發現要等 Peggy login咗,我先開到來用,咁等 Peggy 一返來,我就同佢交換咗大家的 login ID 和 password。點知用咗冇耐,我個 monitor 就出現“signal out of range”,結果需要 boot 機!一機兩人用,Peggy 就梗係受到影響,要 boot 機再來過啦!之後我要用一個公司的程式 (PC Law),點知又用唔到,出現“is locked, will retry”,哈,又要 boot 機……死得啦,吓吓咁 boot 機,不如唔好俾部電腦我用丫……仲要搞笑到部電腦唔識熄機,去到“關機確定”時,部電腦就停咗喺度,要人手按住個開機掣先熄到部機……

秘書姐姐叫我將呢 d 問題列晒出來俾嗰個白頭伯伯睇,我都問有冇用,因為見佢之前一句“你要咁快來做乜”,都知佢唔會點幫我。哈,結果一如我所料,過咗一陣,佢番到公司,見我寫咗 d 嘢喺張 post-it 度,就自己拎來睇。當我喺老細房出來見到佢,都心知不妙,但逃避唔係辦法,都要行埋佢同佢講。佢見到我就問我“signal out of range”係幾時出現,我咪照答佢囉……佢問咩,我就答咩,仲好客氣咁講晒唔該和唔好意思……佢的反應係:要等 Peggy login 先唔係問題、熄唔到機唔係問題、用唔到 PC Law 唔係問題,暫時來講,我見唔到有咩問題係解決唔到,即係冇問題啦,有咩問題就繼續寫出來,張 post-it唔夠寫,就拎張大 d 來寫……唉,希望快 d 可以整好部電腦俾我用啦!

白頭伯伯,可能係我疑心重咗 d,你唔係有心針對我,俾說話我聽啦!不過,算啦,喺你心目中,我都係嗰 d 成績唔好,入到來都係死好命嗰 d ……你鍾意點睇我唔緊要,我會做好我的份來事,費事俾 d 咩藉口你來插我……希望大家可以融洽咁相處啦,求主垂憐!

台長: 山邊
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文