24h購物| | PChome| 登入
2004-08-03 00:52:14| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

出乎意外的平安

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我終於都搵到一份啱心水的 training contract 啦!雖然人工唔係好高,但呢間 firm 的 training 真係幾好,所以就算我之後有一個人工俾佢高的 offer,我都拒絕咗,決定簽佢。

返咗一個星期工之後,我都覺得我冇揀錯,我跟嗰個 partner 真係好好人,個秘書姐姐都好好人,又真係好肯教我做嘢。上星期六我成 5pm 先放工,因為老細要教我做 SPO,雖然放咁夜,但我真的唔介意,因為老細你肯花時間去教我,我覺得自己真的好幸福,有你同秘書姐姐咁有耐性咁去教我,多謝你們呀!日後我仲有好多嘢需要你們指教,請多多支持。希望我們可以合作愉快,三個人一條心去把工作完成!

感謝主垂聽女兒的禱告,一路以來,不停求主賜我一個好的 training contract,見過好多間 firms,都有幾個 offers,又曾經喺第二間做過幾日咁大把。我眼見自己三心兩意,左揀右揀都覺得自己呢個做法好唔啱。但主祢卻細心和忍耐地垂聽和應允女兒的禱告,還賜我一份好工,唔單止間 firm 好,training好,老細同 d 同事易相處,更重要係佢地肯教我!我入咗去一個禮拜以來,聽到唔少人同我講,話我跟 Emba真係好,因為 Emba好好人,就算你做錯嘢,佢都唔會點惡去鬧你。Emba喺我返工第二日請我食飯,星期六留我喺 office 度教我做 official receiver 又請我食飯,仲好有耐性、好清晰咁俾埋 samples 我做 reference;見我面上爆晒暗瘡就請我食龜苓膏,點知我話苦唔食,你今日就送咗支暗瘡藥膏和一包美容食品俾我,你真係好細心呀!多謝晒!估唔到自己真係咁好彩,可以跟到你,我會好俾心機去做,希望可以幫到你。

感謝主的賜予,呢 d 唔係我應得的,係祢白白的賜給我,求主使用女兒,叫我知道怎樣去成全主的心意!求主垂憐,阿們。

台長: 山邊
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文