24h購物| | PChome| 登入
2004-07-16 17:48:34| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

辭職後的日子

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

辭工後的日子係百無聊賴,由於新的一份工要八月先返,所以鰠呢段等上班的日子,有 interview 我都繼續去。都係諗住去玩纒、見識纒,如果有更吸引的 offer 咪接受囉……hehe。我都知自己好差架啦,貪新忘舊、三心兩意……

呢段等上班的日子,我都好開心,因為無端端多鰦個假期。仲有呀,我呢排買鰦好多№呀:有米奇老鼠杯 (諗住將來返工用的)、米奇老鼠電話座 (hehe,都係返工用的,費時就咁將個電話放鰠䒷面,整花部電話)、米奇老鼠電子鐘 (佢個頭會搖架,係大陽能架,好得意架!)、銀包、手袋、仲有一 d 返工的衫。好開心、好滿足呀!!呀,聽日一早要去郵局買米奇老鼠 75 週年紀念郵票!

哈,我家纒去 interview,真係好似去玩咁。尋日有間 firm 打來叫我 4:30pm去 interview,呢間firm都有十幾個律師架。我 4:10pm 去到,等到 5:15 pm個 partner 先來 in 我,心諗你早知就約我 5pm / 5:30pm 啦。我見親 d firm,expected salary 都係 $8,000 - $10,000,諗住呢間 firm 都 ok 大間,點都有 $10,000 啦。當佢問我 expected salary 的時候,我就反問返佢轉頭,點知佢話 $6,000,簡直係新低呀!但我冇理由即刻話唔接受,然後走人架,我好有體育精神架。我咪再講返我個 range 出來,然後死兜難兜咁話人工可以遲一步先再傾……坦白講,$6,000 我都真係第一次聽,雖然呢兩年實習係必須的,但你都冇理由壓到個價咁低丫!我住屯門架,扣除車費 + 食飯,真係冇乜剩!個 partner 話會 in 埋其他 candidates,下星期先覆我,或者會約 2nd in 喎。

哈,更趣怪的事發生鰠今日。今日 11:45am天文台掛起八號風球,咁律師樓都會放工啦。下午 3:40pm,尋日個律師打來話要 introduce 個朋友俾我識,又話自己好聽呢位朋友的意見,想佢同我傾纒喎,叫我唔好介意……哈,唔通我話介意、收線咩?呢個朋友都係一位律師,以前係醫生喎,同佢傾鰦成 20min,佢猛鰠度賣花讚花香,又話自己今年 55 歲,又話我同佢個大仔同年,家纒鰠 QE 做緊 housement;又話如果佢係我,遇到梁律師 (in 我鰟個 partner) 就一定會去做;又講鰦兩串數字出來,要我講番一次和倒轉講番一次,話考我 concentration 喎……

哈哈,你真係好搞笑!!未同你合作,又未知係咪請我,你就搞 d 咁的№,你都得架啦!我諗你呢招真係嚇走晒其他 candidates!哈……我同我爸爸媽媽講,真係笑死我們呀!肥仔仲話,要唔要搵埋佢同媽咪傾纒喎……哈哈,佢地話如果佢真係請我,都唔好做喎,因為個律師有 d 問題喎,有端端打緊八號風球都打電話來介紹個朋友我識,哈哈……呢個世界真係無其不有!

感謝主!賜我那麼多的機會,多謝!求帶領女兒走當走的路,賜我智慧去作決定,阿們。


下星期要教夏日繽紛樂園啦,原本劉牧師見我唔駛返工,返去幫手帶纒 d 活動,點知今日開會先知,原來我要教一班……哈哈,都有好幾年冇教啦,就等我趁住呢個最後的暑假來教纒啦,唔係都唔知要等幾耐先會再教咯。求主帶領,叫我做個好的兒童 (主日學) 教師。

台長: 山邊
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文