24h購物| | PChome| 登入
2004-07-07 11:49:49| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我炒了老細魷魚!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期一請鰦一日病假,老細的行為真係好難頂,真係接受唔到,留鰠度再做落去都冇意思。所以我尋日番工一見到老細,俾了兩張醫生紙佢,再聽佢嘮叨一輪後,就俾封辭職信佢話做到月尾就唔做啦。點知佢話咁我可以立刻走,遲 d 寄番張 cheque 俾我喎……仲死都唔肯收我封 resignation letter。但我俾得出,都唔會收番,你咪丟鰦佢囉!我要 d 同事知道,家纒唔係你炒我,係我滿意你的行為,所以係我一早打定辭職信唔做的!

老細的變臉技術都好出色,本來佢聽到我話醫生話我血壓低,俾了兩日病假我,佢就話唔介意我休息多一日,點知我話唔需要,因為我覺得大家都好難再合作,我要辭職的時候,佢就發難咁叫我走,仲立刻轉身出房叫秘書睇住我執№。哈,你真係好№!

其實上星期 d 同事不停咁同我講老細 d 是非,我都唔係咁相信,都冇諗過要立刻辭職唔做,諗住等我同你相處纒,觀察纒先……點知星期一請病假,你就俾我睇到同事所講“疑心極重的老細”。我體諒你作為老細的心態,你怕 d 同事詐病請假去 interview,但你都唔需要好似奪命追魂 call 咁不停打去我屋企搵我架,搵我唔到就打我手提,一開聲就懷疑我去鰦 interview,邊有人懷疑得咁出面架?

最過份的是,你打電話 check 我不特止,仲打電話去搵我媽咪,問我係咪詐病……你有冇搞錯呀?家纒我又唔係小學生,打電話搵我家長?真係離晒大譜!!我由細到大都冇試過有人打電話去搵我媽咪投訴架!離晒大譜,一 d 都唔識得尊重人的,試纒我打電話搵你媽咪丫,你會有咩感覺丫?

大家的著眼點好唔同,你唔鍾意同事請假,你怕佢地去搵第二份工,因為你覺得冇面。但我就唔容許任何人騷擾我的家人,係絕對唔可以,我會盡我最大的努力去保護我的家人!今日我請病假,你就打電話去搵我媽咪,咁唔駛聽我講啦,請我做咩鎹,請我媽咪囉,咩都同佢講丫,要唔要搵佢來同你簽份 contract 呀?離晒大譜的!

算啦,我諗你估都估唔到我話咁快就搵到另一個 offer 啦,雖然人地俾的人工唔夠你高,但最緊要係做得開心,再留鰠你鰟度做,我真係怕我全家都俾你搞到神經衰弱呀……

慈悲的天父,求憐憫,寬恕女兒,叫女兒唔好再鰠度左揀右揀啦,乖乖地定落來,好好地去返工啦,求主保守、帶領,阿們。

台長: 山邊
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文