24h購物| | PChome| 登入
2004-06-25 22:16:44| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好驚、好緊張呀!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於都知道幾時出 PCLL results 啦!

今日傍晚時分 check email,有一封email 係 from School of Law,topic 係 PCLL Results 2003/04。心情經已好緊張,唔知封 email 會講 d 乜。結果,佢話我們可以鰠 28/6 11am 後到 General Office 拎我們個 results,如果我們鰟日唔返去拎,學校就會寄俾我們。然後再 attach 鰦一個 supplementary assessment timetable。

真係好驚呀,個心跳得好快。我立刻打電話俾同學,搞到大家都好緊張,仲猛鰠度問唔知可唔可以聽日返去拎?星期一應該幾點返去拎會冇咁多人呢?死啦,真係好驚、好緊張,點算呀?

上星期日上午收到 Debby 個電話,佢話聽人講,我們可以鰠網上面 check 纒自己有幾多個 credits,如果係 32 units,咁即代表你全部 pass,否則,即代表你有 d 科 fail,但就唔知係邊科。坦白講,我好質疑呢個說法,仲話應該人人都有 32 units,但 Debby 又話知道有人拎唔到 32 units 喎。當日下午,我就立刻返屋企 check,check 到自己有 32 units。然後就打電話俾兩個朋友,check 到大家都有 32 units,大家都好懷疑呢個消息,都係得個聽字。之後,星期一 Debby 再打電話來,叫我 ignore 呢個說法……

之但係,今日 Kym 打來通知我星期一拎成績,又同我講返同一個說法,仲話真係有人拎唔夠 32 credits 飡。哈,我真係唔知呢個說法的可信性有幾高,如果係真的話,就梗係開心啦,但呢個說法始終都冇咩 authority,鰠未拎到張 result slip前,我都唔敢肯定自己可以一次過 pass晒咁多科,希望真的可以啦。

主呀,求保守,叫我科科 pass,賜我勇氣和感恩去面對個結果,求叫我能鰠知道個 result時,不論是好,是壞,都能立刻向感恩!求主垂憐,阿們。

台長: 山邊
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文