24h購物| | PChome| 登入
2004-06-24 13:22:10| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

麻煩的人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

鰠一餐晚飯裡,我認識到一個麻煩的人,佢鰠 table manner 呢方面諸多挑剔:

1) 唔可以玩餐具,更加唔可以咬筷子,既核突又唔缳生。

2) 夾Å的時候,唔可以「飛象過河」。

3) 唔可以一次過夾幾件Å去自己個碗度 (尤其係自己喜歡的食物),因為仲有其他人要食。應該食完一件先再夾。

4) 唔可以一見到碟Å有汁,可以用來撈飯,就不停咁“but”晒 d 汁去,因為其他人食鰟味Å都要 d 汁。應該等碟Å差唔多食完,有汁多先去撈飯,即使到那時候,你碗飯已所剩無幾。

5) 食№唔可以有聲,應該合埋口,慢慢咀嚼。

6) 唔可以自己一食完就嚷著要走,應該耐心地等其他人食埋先走。

7) 人地幫你添茶、倒湯、夾Å,要有禮貌地講聲「唔該」,而唔係奉旨咁。

8) 唔可以「眼减肚窄」,叫得太多的食物,最終食唔晒,浪費食物。即使唔係咁好食,都唔應該浪費。


唉,其實佢仲有好多好多的要求,真係好麻煩,諸多挑剔,“懶”有儀態、有禮貌咁,只係我一時間諗唔起……

大家知唔知道呢個人係邊個呢?

哈,之唔係我囉……

哈,點解我咁麻煩?都係因為爸爸媽媽的教導,自細就灌輸呢 d 信息過我,經已根深柢固啦,冇得改架啦。所以,每當我見到其他人用一 d 跟呢 d 信息唔同的食飯模式時,我就會覺得好礙眼,覺得佢好冇儀態,希望快 d 食埋餐飯,唔好失禮人。所以呢,我真的感謝主,賜我一對好爸媽,佢地以身作則,立下好榜樣給我去學,呢 d 就係名副其實的家教 & 身教!

我眼見一 d 小朋友鰠食飯的時候,以上八個“Don'ts”全部犯晒,但父母又唔去教喎,既然自己父母唔去教,我都冇謂插手管人家事。真係登 d 小朋友可憐,唔知佢地將來同其他人食飯,人地又會點睇佢地?唉……


近排荔枝當造,我見一個 8、9 歲的小妹妹鰠度嚷著話唔識剝皮,要父母剝俾佢食。唉,你估你仲細咩,如果你係讀幼稚園,我都覺得剝俾你係合理的,但你都 8、9歲啦。點知對父母唔係教佢自己剝,而係好好招呼咁剝俾佢食,只係叫佢你要學纒自己剝。唉,你得個講字,又唔示範一次俾佢睇,佢點學呀?

唉,家纒的小朋友真係好幸福,唔單止物質豐富,要乜有乜,父母有求必應。仲服侍周到,想要 d 乜都係嗌一聲就得,一聲唔該都冇,連剝荔枝、食飯撈汁都要父母搞掂,自己只係將 d 食物送入個口度。唉,名副其實的「飯來將口,衣來將手」……

唉,真係要好好的管教小朋友,唔係打、唔係鬧,而係同佢地講道理。如果你見佢一開始犯錯就好惡死咁鬧佢,眼神又好似想殺人咁,d 小朋友只會因為驚鰦你而唔去做,但唔知點解唔可以去做。

天下的父母,請你們俾多 d 耐性和愛心去教小朋友啦!就好似我教小彤彤要有禮貌咁,每次我幫佢做一 d №,我都要佢同我講唔該,可能佢會唔記得,我咪提佢囉。家纒,佢識得樣樣№都「唔該,秀華家姐」,都唔駛我出聲,若果佢唔記得,佢只要見我望住佢,佢就識得同我講番,即使係要我幫佢開個樽蓋飲水咁簡單,佢都識得同我講唔該……講聲唔該幾咁簡單?幫你鰟個人覺得你有禮貌,幫你都幫得開心 d、落力 d 啦!

呢 d №係要由細教起架!

台長: 山邊
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文