24h購物| | PChome| 登入
2004-06-29 00:29:44| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

感謝主!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

上星期六去了一間細 firm 做 2nd in,老細隨即就話請我,仲叫我今日返工。由於我今朝要返學校拎成績,所以我今日返兩點。

今朝十一點就返到學校拎成績,真係好緊張!之前約定維他和拉架仔,一拎完成績就立刻走上一層睇,但由於我實在太心急啦,所以行到去樓梯度,我經已鰠度裝張 result slip,搞到維他和拉架仔都立刻睇纒自己張 result slip……維他仲話我:「你有冇搞錯呀,真係冇諗到你會偷睇……」哈,我心急丫嘛!

感謝主,我們三個都全部 pass 晒呀,我科 Accounts 仲拎 A+ 飡呀!感謝主,其他都 ok 啦,鰠 B range 囉,得一個 C,都算係咁架啦,真係感謝主!拎完成績就立刻打電話俾 daddy、mammy、今日返工個老細、同上次 2nd in 鰟間 firm。不過,HR 個林小姐就放鰦假,所以都唔知幾時會請,我梗係希望佢會請我啦,但都唔敢抱 d 咩期望,算啦……求主保守!

下午兩點就返工啦,哈,都冇乜№做,都係做鰦一小 part due diligence的summary。跟住就睇纒做 due diligence 時要問公司拎 d 咩資料的 checklist,不過,個 list 實在太大疊啦,d №對於我來講又新鮮,所以都唔知鰠度做乜……哈哈……我會努力的!俾 d 時間我去吸收!

真的感謝主的帶領和骘予!求帶領女兒前面的路,阿們。
Thank you, my Lord!


至於尋日個主日學呢,好失望,得一個小朋友返,希望下次會多返 d 啦,求主保守!

台長: 山邊
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文