24h購物| | PChome| 登入
2004-06-23 17:23:31| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

幼稚園主日學&搵工進度

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期日係新一季主日學的開學日,我係幼稚園班的導師。在上課前幾日,劉牧師通知我話將有三個學生。到了星期日,我班一共有四個學生 (佢地係兩男兩女),加四個家長,哈。見到 d 小朋友都算好留心咁聽我講聖經故事,又答得出我講過 d 咩,如“呢個世界係邊個創造?”、“上帝鰠第一日造了甚麼?”等,真係好開心!感謝主!希望呢四個小朋友會持久地返主日學,跟我一起學習神的話語,一起成長。更希望那四位家長都願意持久地帶領 d 小朋友返主日學和願意留下跟劉牧師學習聖經!求主保守!

今年的父親節,都冇乜特別,一家人待鰠家中,冷氣都冇開,真係熱死人呀!哈,肥仔對我話:「我終於都感受到你平時鰠屋企有幾熱啦!我同媽咪真係返工好過!」鰟晚,我和媽咪請爸爸和亞婆去了黃金海岸食飯,哈,唔知出年我會唔有本事一個人請佢地去食飯呢?!希望有啦,你們等纒呀!

*********************************************************************
星期一去了一間有三十幾個律師的 firm 2nd in。first in 鰠上星期四,由一個 partner 已經in鰦。今次見呢個係 HR 的人,佢約我十點半,但自己就成十一點先返工,哈,真係唔知佢係咩來歷,究竟有咩人撐腰呢,可以咁遲返工都冇人理?唉,佢 2nd in 都係問我點解會識答 first in 時鄭律師問我有關 conveyancing 的問題,和一 d 關於我 background 的№。最後,佢終於都入正題講 salary 的問題啦,我問佢會 offer 幾多,佢冇正面回答我呢個問題,只係講我係個 fresh graduate,冇經驗,而其中一個 candidate係有兩、三年經驗的paralegal喎,人地都係 request 10-12k。唉,你叫我考慮纒個 salary,都要俾個 figure 我先考慮到架,問你想俾幾多,你又唔講,咁叫我點考慮呀?我唔係唔肯減,要我減都要講我知減幾多架,唔通你話五千,我都做咩?

講真,比你們細的 law firm (eg. 得8-10個律師) 都會以 10k 請個 fresh graduate。自問呢個都算係一個 reasonable offer,我 expect 得都係因為睇得起你們間 firm,如果係因為咁而唔請我,請個比我便宜 d 的,我冇說話好講,只可以話你們間 firm 咁大間,都唔及一 d size 係你們三分一,甚至係四分一的 law firm……最搞笑係,我覺得你們只係想請一個最便宜的 trainee,只係以 salary 去決定請邊個。而你又好大口氣咁話,我們間 firm 咁大間,run一間 law firm每個月平均都幾百萬上落,都唔志在鰟二、三千元,哈,咁你又鰠度同我講?真係搞笑……算啦,你係老細,梗係想以最低的價錢,請到最好、最幫得手的員工,我明白你的 stance,但都咪搞到自己咁樣衰囉……

哈,咁我就繼續俾多 d 耐性去搵工,希望快 d 搵到啦!更希望 pcll 的成績全部 pass 啦!求主保守,叫我更有耐心地等候的恩賜,更有智慧去 interview和跟老細“講價”,阿們。

台長: 山邊
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文