24h購物| | PChome| 登入
2004-06-19 16:12:30| 人氣69| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

親親爹地 & 媽咪

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

聽日就係父親節啦,我會點同爸爸慶祝呢?哈,應該都係冇乜特別,或者同佢行纒街卦,其實陪纒佢經已好足夠!

尋晚鰠電視睇了個親子活動,當中有四對父子,兒子由得幾歲大到廿歲都有,佢地以父子檔出場表演:林敏聰和林肯合唱一曲 + 一張林肯親手畫的父親節咭;戴志偉和兒子踢波 + 整了一杯新鮮果汁;李家鼎和對孖仔玩魔術和耍功夫;最後係石修和陳宇琛以 saxophone合奏一曲 + 兒子一封給爸爸的信。

四對父子兵當然以林敏聰 + 林肯最為搶鏡啦!冇計啦,梗係小朋友得意 d,可愛 d,得人鍾意 d 啦!況且,林肯真係好鬼可愛,又同林敏聰成個餅印咁喎,唱歌又頻頻向觀眾飛吻喎,介紹張父親節咭時又介紹得井井有條,真係好鬼得人鍾意!仲有呀,之後佢餵林敏聰食蛋糕,逐粒生果餵,d 主持人叫佢要 “but” 多 d,因為會唔夠時間食剩 480g的蛋糕。 (哈,小朋友點知咁多喎,邊控制到 d 重量丫!最後,佢地當然贏到“最合拍父子”啦。哈,我發覺我實在太鍾意 d 小朋友啦,一見到 d 小朋友,成個人的注意力都會被 attract 鰦去……哈,冇計,鬼叫 d 小朋友咁得意咩!!)

其實,冇論個結果係點,兒子送 d 咩俾爸爸,爸爸都會好開心。我睇到尋晚鰟四個爸爸面上都流露出好幸福的表情、和甜到漏的笑容!爸爸 & 媽媽唔需要什麼名貴 or 特別的禮物,只需要我們的關心、多 d 陪纒佢地、同佢地傾纒計,佢地已經好滿足!

爸爸 & 媽媽,I Love You!!! 感謝主賜我一個充滿愛的家庭,thank you so much!!

哈哈,我發覺我冇鰠度講過母親節 or 媽媽的生日,hehe,可能係因為自細媽咪教我們要同爸爸慶祝生日和父親節;但相反地,爸爸就冇教我們同媽咪慶祝啦……不過,唔緊要,媽咪,我都好愛妳架!!

台長: 山邊
人氣(69) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文