24h購物| | PChome| 登入
2004-06-18 12:26:55| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

慢慢領會

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

冇冇聊聊咁就差唔多一個禮拜啦……

距離出 PCLL result 的日子越來越近,但確實的日子就冇人知啦,大家都係得個等字。聽聞仲係 SLW General Office 會打電話俾我們,話我們知個 result 出鰦啦,問我們想自己親身返去拎丫,定係寄給我們喎。哈,我相信全世界的人都會話自己返去拎,仲要係立即飛奔返學校,排隊拎o忝呀!!

所以,宜家每聽到電話響就好緊張,究竟係 law firm 打來叫我去 interview or 請我丫,定係 Law School 打來話出成績呢?哈,好似鰠度等勒索電話咁,好得人驚架……

搵工、interview 都有一段好長的時間,初初唔係好明點解神要我去 in 咁多份工,如果衪覺得那份工唔飱我,點解又要俾機會我去 interview 呢?搞到我成日都有一份挫敗感……不過,我開始明白神的心意,衪要我儲蓄多 d interview 的經驗,讓我知道我的有限和衪的全能,叫我完全交託,等候衪的恩賜。

我尋日去 interview,都冇鰦驚 or 緊張的感覺,反而好似去玩咁,好輕鬆,我相信咁樣 interview 的表現會好 d。就算俾佢問書,我都笑住口、好 leisure 咁答佢,當然,我答唔晒佢想我答的№啦……哈哈。

感謝主俾我咁多的 interview 機會,多謝叫我放手,讓帶領,求叫女兒耐心的等候的恩賜;PCLL 的 result 將會出啦,求賜女兒勇氣和心存感恩去面對和迎接個結果,阿們。

台長: 山邊
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文