24h購物| | PChome| 登入
2004-06-13 22:21:58| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

星期天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日一早如常咁返教會參加崇拜,張教師個講題係“白白得來,白白……”,係話我們白白的領受神的恩典,咁我們又會點去回應呢?有一首詩歌叫《白白得來》,它有一句歌詩係:白白得來,要白白捨去。哈,我都要好好的想想,究竟我又會點去回應那份白白得來的救恩呢?

因為冇主日學的關係,完了崇拜之後就走了。由於肥仔約了基伯鰠屋企整屋仔,所以只有我同媽咪食 lunch,咁我們就約了小彤彤佢地食麥當勞啦。呢餐麥當勞的上半部食得好唔自在,因為隔離䒷個變態佬望住,媽咪話佢由頭望到我落腳,即使他的視線俾 May嬸擋住,佢都仲要特登挨後個身去裝……認真變態!又討厭,真係想問佢:「變態佬,你究竟望完未呀!」

食完麥當勞就等媽咪同嬸嬸買Å,同兩個靚妹傾計和玩,尤其係個小彤彤,就真係好開心!佢真係好搞笑,又真係琑得你好開心!跟住又等肥仔食完飯,就車我們返屋企啦。個靚妹仔話要來我度,咁佢就鰠我度玩了一個下午,都冇№佢玩,我又掛住整蛋撻喎,都唔得閒同佢玩,但佢又冇話要返屋企……真係得意。見佢鰠間屋度走來走去,鰠 d 凳度跳來跳去,真係好似屋企多鰦一隻馬騮仔!

至於 d 蛋撻呢?仲有待改善,等我再努力研究纒先,聽日呢,就會整我最拿手的糯米呏,因為之前應承鰦嬸嬸話整俾佢食。如果時間許可,就再來整蛋撻啦!

搵工方面,繼續求主保守!

台長: 山邊
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文