24h購物| | PChome| 登入
2004-06-09 16:23:16| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

信靠

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日同去華東班太太們飲茶,佢地真係咩都玩一餐、咩都講一餐,真係有少少俾佢地嚇親呀!估唔到佢地會咩都講架……大家 d 相都影得好靚呀!太太們仲猛話將來一定要約埋去旅行 (話要撇下所有老公,只係佢地自己去喎,哈)。飲完茶之後,就上了一個團友的屋企,坐了一陣就走咯。

之後就同媽咪去了行街,一心想買番對涼鞋和一個「斜咩袋」,可惜,都睇唔啱……唔緊要,慢慢來,呢 d 嘢係唔急得的,就好似搵工咁……

上次話會請我嗰間 firm 到今日都冇打電話來,拉架仔建議我打電話去問個明白,但我最後決定唔打,因為我唔想好似喺度求佢俾個 offer 我咁……可能大家會覺得我好傻,點解選擇要面子,而放棄麵包?哈,真係冇得解,就因為我太傻囉……可能都係為咗一啖氣掛,見佢講到自己有咁多好過我的人選,咁咪費事要佢委屈咁請我囉……哈。

我將一切都交俾主,我對祂很有信心,祂已為我預備,雖然最後神可能都係要我返去呢間 firm 度做,但願祢的旨意成全,阿們。當然,我都要為著唔知幾時會出的成績祈禱,求主保守,叫我科科 pass,唔駛 re-sit 丫,求祢賜我勇氣和心存感恩去迎接祢為我的預備,阿們。

台長: 山邊
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文