24h購物| | PChome| 登入
2004-06-07 13:40:33| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

天壤之別

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日中午去了沙田跟爸爸的一個好朋友吃飯,佢同爸爸都識了成三十幾年,但在大家結婚後,因為各自都有自己的生活,又各自要為口奔馳,所以都有成十年冇見咯。佢地雖然好耐冇見,但一見返就雞啄唔斷咁,講個不停,當然都會喺度回味佢地當年的一 d“威水史”啦。見到佢地咁,我真的有 d 羨慕,唔知將來我和我的朋友們會唔會好似佢地咁呢?我們仲可唔可以好似宜家咁,咩都講一餐、咩都笑一餐?

除了 uncle 之外,uncle 位太太都在場,去之前,媽咪同我講,話呢位 auntie 以前好鍾意我爸爸,到我爸爸媽咪結婚時,都仲同我爸爸講:「最衰你唔鍾意我。」 (當時呢位 auntie已經跟 uncle 結婚啦!) 哈,我唔知呢 d 係真心話,還是只係講笑,但倘若是真心話的,我感到真的好興幸肥仔當年冇選擇佢,而係選擇我媽咪!!喺坐低冇耐,我已經有呢種感覺!食完飯,我便跟爸爸講:「肥仔,你果然冇揀錯,我真的唔敢想像,如果佢係我媽咪,結果會喺點……」

哈,我好衰呀呵?冇計,呢位 auntie 講嘢大大聲咁,一 d 都唔斯文,又成日巴巴閉閉咁,喺度曬呢樣、曬嗰樣,又話自己剛剛喺北京買了對二萬五千蚊的“皮優”返來喎;又話六月中會去澳洲搵個仔喎,再喺七月同個仔返香港,然後去法國、意大利、瑞士……唉,我知你好有錢,但我一 d 都唔恨呀……喺你身上真的搵唔到半點貴氣出來,唔係你自己講,我真係唔知你咁有錢……哈,我覺得搵你嗌交真係一流,因為你夠殺氣!

真係對唔住,我咁話你,真的唔好意思!但你跟我呢個絕世好媽比,真係冇得比,簡直係天壤之別呀!我都真的要講一句:「肥仔,你好嘢,你果然夠眼光,一 d 都冇揀錯;媽咪,你真係好好呀,有你呢個媽咪,真係我的榮幸!」感謝主!


*******************************************************************************
至於搵工方面,本來今日要返工,但我決定遲 d 先返。上星期五同個 partner 講了我的要求,點知佢話咁我們會繼續 in 人,要睇吓 7 月仲有冇位俾你啦……於是,我就話一人讓一步,俾我休息多兩個星期,21/6 或 16/6先返,佢話要同另一個 partner 傾吓喎,會星期六覆我,結果係冇的……但我知道佢隨即打俾我個 friend,問佢可唔可以早 d 返工,因為另一個 trainee (即係我) 想 7 月先返……哈,我真係唔知佢點諗,係真係想請我丫,還是覺得佢真係有大把好人選,我唔肯早 d 返,咁佢就放棄我,揀第二個呢?

哈,算啦,將一切都交給主,我深信祂已為我預備。坦白講,當我 accept 呢個 offer 當晚,我真係瞓唔著覺,但當我決定遲 d 先返工,因為想休息吓和再搵工的時候,我又可以大被冚過頭啦……我知道神有祂的旨意,求主帶領,教我如何去行,去成就祢的旨意,阿們。

台長: 山邊
人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文