24h購物| | PChome| 登入
2004-06-03 23:37:02| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

終於都有 offer 啦!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於都有 offer 啦,感謝主!間 firm 仲叫我下星期開始返工o忝。但我諗諗吓都係改 7 月先返啦,因為實在太急啦,仲想玩吓、休息吓先,話晒都係最後一個暑假丫,一開始返工都幾難可以放假……

估唔到呢間 firm 咁睇得起我,話請就請,仲要我咁快返工o忝。我見兩個 partners 都好好人,見佢地介紹 d 同事時,同 d 同事都有講有笑咁,相信喺嗰度做嘢都會幾開心。最重要的就係,呢間 firm 請埋拉架仔,我們可以一齊返工,一齊做嘢,一齊去食 lunch,又可以一齊放工喎……有個人陪吓都好丫!!

之但係,貪心的我仲想睇吓搵唔搵到第二間 firm……哈,求主帶領,叫我知道祢的預備係咩,係咪就係呢間 firm 呢?究竟我應唔應該繼續搵工呢?真係好煩惱呀!求主話俾女兒知,我究竟應該點做?願祢旨意成全,求祢叫女兒順服,阿門。

台長: 山邊
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文