24h購物| | PChome| 登入
2004-05-31 13:40:06| 人氣56| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

華東之旅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Hihi, I'm back!! 四日的華東之旅經已完滿結束,感謝主的帶領,賜給我和媽媽平安的腳步,感謝主。哈哈,今次的旅程真的冇去北京咁好玩,而我又真係全團最年輕的一個 (雖然仲有兩個比我大一、兩年的年輕人),所以都真係好玩極都有限。不過,d 太太們又好講得笑,所以我們都做咗朋友,仲約定 8/6 一齊飲茶和睇相o忝!

唔知係咪因為特價團的關係,d 導遊的質素和態度都比去北京的差……首先,香港個導遊俾我的感覺係一個字——懶,佢成日都唔出聲,好似將個波交咗俾當地導遊就咩都唔關佢事咁……唉……仲話做咗導遊 4 年咁耐o忝,真係登佢有 d 可憐……佢最好招呼都係最後一日食 lunch 的時候,我諗係因為我們要俾導遊費的緣故……

至於上海個導遊就真係差得緊要咯,由於我們係杭州入、上海走,所以上海個導遊就跟足全程,唉,對佢對足四日真係有 d 難頂。事關佢唔係好識講說話,佢第一日同大家講,話要收錢帶我們去多幾個景點時,已經搞到成車人好唔開心架啦,d 人覺得佢好似明搶咁,講嘢一 d 都唔客氣。又成日講埋 d 低俗的笑話,唉,根本就冇人覺得好笑,但佢卻不停咁重覆,真係頂你唔順呀!

落車講解時,又唔等齊人就自己開始講喎,亞姐,我們好多人都聽唔到你講咩,結果落車都係得個行字,和各顧各咁影相,唔係唔想聽你講,而係你根本冇俾機會我們去聽你講嘢。仲有呀,人地做導遊,拎住支旗有咁高就舉咁高,咁我們離遠都知你行到去邊丫,但你就拎到喺自己個頭度,咁多人,鬼睇到你咩……你知你已經唔等人架啦,自己一支箭咁行,一個人咁講,都冇理會到有冇人聽到 or 跟到,唉,我們呢團有咁多老人家喺度,你要顧吓人先得架,唔係唔跟住你呀,係根本跟唔到……你真係冇鬼用呀……

你帶我們穿州過省,司機哥哥駕駛就梗係要安全啦,我們一團人有成三十九人架喎,你唔話佢不得止,仲幫佢講好說話,話路上的其他司機喎……嘩!你都真係得架啦,由佢喺條公路度左穿右插,話爬頭就爬頭,真係好得人驚呀,學一個團友話齋:「你趕咋,我們唔趕架。」唉……結果,個司機俾警察截停抄牌兼罰款,都真係抵你呀!!唉,學你話齋,上海人好現實,咩都講錢的,哈,你簡真就係一個樣板呀!!哈哈,不過,算啦,都係對你四日啫,真係好彩!!

講番個行程丫,由於我們要喺 4 日去齊杭州、蘇州和上海,所以真係走馬看花咁,仲有好多地方都冇去到。杭州個西湖真係好靚,蘇州個盤門三景就真係冇得頂,而上海個夜景又真係幾迷人呀,和個磁浮又真係好快囉。哈哈,我去旅行,最鍾意就係睇山水、行公園、睇湖、咩博物館呀、歷史文物呀咁,行街就真係認真麻麻……anyway,今次個旅程都好開心,雖然年青人真係唔多,但班太太們都好玩得和好講得笑,所以都好好架啦。最橋的係,團中有一家三口帶埋祖母去,個仔係剛剛喺中大醫科畢業,又係好似我媽咪咁,諗住個女終於都畢業啦,要去一去旅行玩吓,而呢位團友仔個表妹又係叫 Sabrina Chan,所以佢媽媽好鬼興奮咁,差 d 當正我係佢個姪女咁濟呀……哈哈。

旅行完畢,又係時候要返番來現實啦,真係要俾心機搵工呀!希望快 d 搵到個 offer 啦,求主垂憐!

台長: 山邊
人氣(56) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文