24h購物| | PChome| 登入
2004-05-26 22:00:43| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我去旅行呀!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

聽日就會去華東旅行啦,心情有 d 興奮,雖然聽到唔止一個朋友話華東冇乜好玩,而喺團友方面相信我都係最年輕的一個,所以都唔會好玩得去邊……但都求主保守女兒和媽媽的腳步,賜給我們平安。真係有 d 掛住 Christmas 去北京班朋友仔,唔知佢地宜家點呢?唔知佢地幾時會返來香港呢?

尋日一早去了拉架仔屋企整糯米糍,佢又整了我好鍾意食的甜排骨 (即數字骨)俾我,真係好好食呀,多謝晒!!跟住就去了開旅行社的茶會,再之後就去了 interview。今次呢間 firm 好細間,個 partner 講到好有心咁,唔知佢係咪真係會搵我做 2nd interview 呢?不過,無論如何,我都會繼續搵工,加油,努力!我相信神已為我預備,求神叫女兒繼續耐心等候,阿們。

in完之後就去了銅鑼灣間新書館買書,買了兩本書用來教主日學和一本《標竿人生》俾自己靈修。本《標竿人生》一共有四十篇,尋晚睇了第一日,都真係幾好睇,又真係有 d 想追睇落去。但編者話希望我們可以一日睇一篇,因為要俾 d 時間自己去消化吓 d 內容喎。都啱的,好,咁我就喺度跟神立一個誓約,女兒承諾願意靠神的幫助,在未來的四十日內去尋求神在我人生中的目的。Hehe,但我聽日就會去四日旅行,所以就等我返來先 count 過啦,haha!真係要多謝聖龍的介紹,仲有嗰兩本主日學教材,唔該晒!

今日收到一個朋友的 email,聽到一個好傷心的消息。坦白講,我真的唔識去面對,都唔知可以做 d 乜,唯有將一切交託給大能的神,祂掌管萬有,定會帶領我們走過一切試煉!我一定會為你代禱,希望可以早日雨過天晴!

全能的父上帝,我們尚未開口,祢已知道我們的需要,求祢垂憐,唔係叫我們所求的一切如我們所願,而是叫我們懂得倚靠祢,等候祢的恩賜,願祢的旨意成全,阿們。

台長: 山邊
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文