24h購物| | PChome| 登入
2004-05-20 02:00:44| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

快樂的祝福

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嘩……話咁快就一年啦,今日係肥仔生日,感謝主喺過去一年的帶領,佢又大一歲啦!求主保守爸爸,叫佢身體健康,事事如意,更希望佢快 d 接受祢!!求主帶領,阿門。

今日我們冇送生日禮物俾肥仔,因為之前佢俾人偷咗個銀包和電話,我們就夾錢買了個銀包俾佢,原本諗住生日先送,點知佢又話要喺街邊買個廿蚊的銀包喎,我們咪提早送俾佢囉。咁亞婆又例牌俾錢叫媽咪買條褲俾爸爸啦……

我今朝起身後咪打電話同個肥仔講聲生日快樂囉,中午上網見到細佬咪提吓佢,叫佢打電話俾肥仔囉……唔知細佬係咪真係唔記得呢?我記得舊年都好似係我叫佢打電話同肥仔講生日快樂架……至於哥哥呢,肥仔話佢舊年一早就喺北京打返來屋企,但今年就冇打到,可能係因為要返工,唔記得咗卦……唔知肥仔會唔會有 d 失望呢?

今晚又照樣出街食飯,又係媽咪請……哈哈……肥仔問係咪我請,我就話我冇錢,等我搵到工先啦,哈,我出年請你食,ok?

今年我們去了巿中心間“客家好棧”度食,其實都唔知開咗間咁的嘢,只係尋晚姑姐話佢去了嗰度飲茶,我們又諗唔到去邊度食,咪去試吓囉。哈,身為客家人都唔知咩係客家菜,又唔識講客家話,真係有 d 慚愧,不過,我諗要我宜家開始學番,都好難咯……至於d 嘢食都係咁啦,ok 啦。最搞笑係媽咪見 d 牙簽包裝得幾靚,就拎咗幾枝走,但又驚人發現,拎咗就隨即塞入肥仔個裇衫袋度,哈哈……搞到好似係爸爸要拎咁……

成餐飯最唔鍾意係隔離枱個女人猛喺度擰個頭過來望我們囉,都唔知佢做乜,由佢自己點菜到佢 d 菜上枱,就來食完啦,都成日望過來,都唔知佢有冇搞錯架,佢已經叫晒我們叫嘅菜架啦,驚死叫漏一樣,蝕底咗咩……真係討厭,搞到人地食得鬼咁唔自在……

舊年我就喺食完飯之後先問肥仔有咩生日願望,今年就喺食飯前。肥仔話今年的願望係:

1) 兩個婆依然行得走得。
2) 我快 d 搵人要咗去,都唔駛搵工架啦 (當然係講笑啦)。我就梗係叫佢發吓夢先啦,媽咪都話咁咪好嘥?!
3) 細佬就身體健康,因為佢來唔來就話頭暈暈咁……
4) 至於哥哥呢,都係咁啦,身體健康。

其實都冇咩特別的生日願望,都係一家人開開心心,健健康康,平平安安咁生活,已經好足夠架啦!!冇錯,一家人喺埋一齊真係好重要,我會好俾心機咁去維繫架!!

哈,我同媽咪講話我們都唔再送生日蛋糕俾爸爸啦,細個爸爸生日,我們一定會買個生日蛋糕,唱生日歌,吹爉燭慶祝,不過,都好多年冇咁做到咯……況且而家肥仔又唔食得甜嘢,所以都冇理由買生日蛋糕同佢慶祝的……哈,我同媽咪講,我今年生日要有生日蛋糕,因為我好鍾意食蛋糕。媽咪話好,我就話:「你舊年都係咁講啦。」佢話:「係咩?咁你今年提吓我啦,如果唔係,我會唔記得架。」哈,話要生日蛋糕講到出面,我都得架啦……真係唔知醜……哈哈……一日三餐咁當飯食,實食得晒啦……hehe

最後,都係嗰句,肥仔,祝你生日快樂,健健康康,開開心心,事事如意……你舊年的生日願望,都叫實現咗架啦,希望你今年的生日願望都成真啦!送給你快樂的祝福、真誠的祝賀、甜蜜的祝福、暖暖的心意……Happy Birthday, my dearest father!!

台長: 山邊
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文