24h購物| | PChome| 登入
2004-05-17 13:46:24| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

愛主,也愛孩子

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日係教會的兒童主日,聽到洵洵的見證分享,講得井井有條咁,轉眼間佢已經四年班啦。當年我第一次敎主日學的時候佢只係一年班,時間過得真係快,雖然我只係教咗佢三年度,但我們已建立一段可貴的感情。仲記得去年你生日,我整了個好醜樣的忌廉蛋糕俾你,點知你第二個星期就送條電話繩俾我。到我生日、Christmas 你又送禮物俾我,真係多謝晒!等我睇吓今年送咩俾你做生日禮物先……

唔經唔覺我都教了主日學三年,又唔經唔覺咁停了成半年冇教咯。喺新一期主日學裡,我負責幼稚園主日學,唔知到時會有幾多小朋友呢?唔知 d 小朋友乖唔乖呢?唔知我應唔應付得來呢?哈,穎琛話做助教呀!得架,我對佢好有信心,唔知牧師點睇呢?

同小朋友玩,絕對難唔到我呢個超級鍾意小朋友的人。不過,其實除了人數方面需要主的保守外,最重要係求主賜女兒智慧、能力去教導呢班小朋友,將天國的福音話俾呢班小朋友知。所以我都要趁呢段悠閒的時間,除了休息、努力搵工外,就係要好好的裝備自己,為六月的主日學做好準備,求主保守,叫女兒倚靠聖靈作我的「導師」,然後跟小朋友一同去學習主的話語!

本週禱文:
慈愛的天父,感謝祢賜給我們一群活潑可愛的孩子;求祢幫助我們以身作則,遵行祢的道,作孩子的榜樣。又求聖靈教導我們怎樣引導孩子進入真理,更深的認識祢和相信祢,使孩子得著真正的平安和更豐盛的生命。並叫人能夠從他們的身上看見祢,榮耀祢的聖名!奉主名求,阿門。

台長: 山邊
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文