24h購物| | PChome| 登入
2004-05-15 15:28:00| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

終於都考完試啦!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

話咁快就讀完了個 PCLL啦,尋日考埋最後一科試,收完試卷之後,考師話我們可以走得的時候,有 d 同學興奮到拍掌,哈,都啱的,我們終於都甩難啦!!感謝主!坦白講,我覺得今次考試考得唔係咁好,仲有 d 怕要 re-sit o忝,希望呢 d 只係我的多心啦……求主保守,叫我科科 pass 丫!

考完之後,仲同 d friends 喺度擔心考成點,仲話如果出成績,要約埋一齊返學校睇,一齊喊喎,唉,我同我個 friend 講,話佢會睇住我喊,佢就話我要借個膞頭俾佢喊……唉,希望我們個個都 pass,唔駛喊啦……

不過,事情已過,都冇得去改變,自問都叫盡了力,惟有一切交託,求主保守!阿門。

雖然叫做考完試,終於都甩難,不過,其實我們將要面對更多的挑戰——實習。唉,我到家下都仲未搵到 training contract 呀!點算呢?真係要俾心機,我諗都係時候寄第二批求職信啦……唔係就真係要做雙失啦……

願一切都交託俾主,求主帶領前頭的路,就讓我耐心地等候主的恩賜,阿門。

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

哈,不過我諗我都會懶番一排先,或者等我呢個甜品小廚師復出啦!都真係好耐冇整嘢食啦,要整番先得!哈,應承咗嬸嬸整糯米糍俾佢食架,等我搵日去整先得……至於其他嘢食,都真係要等我練番一排先得啦,哈,我都唔係好記得蛋撻點整咯……要快 d call 返 d 記憶返來先得!!哈哈……

另外,就等我趁呢段時間約番 d 朋友仔出來玩先,hehe

台長: 山邊
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文