24h購物| | PChome| 登入
2004-04-27 22:19:50| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

《星期一檔案》

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚食飯時睇了《星期一檔案》,今輯係講述一 d 四肢癱瘓的人士,見到佢地要長期坐在輪椅上,生活的好多事都需要倚賴別人的幫助,真的感到好痛心。眼見自己四肢健全,行得走得,想去邊就去邊,想做咩就做咩,真係好感恩,感謝主賜我一個健全的身體!

令我感動的不單是那班四肢癱瘓人士,雖然身體殘缺,但他們仍對生命永不放棄,不單止不會覺得自己冇用,反而更積極地去面對生命,還會四出幫助有需要的人、鼓勵別人等等。而最令我感動的就是留在他們身邊,不離不棄、不眠不休地照顧他們的家人,有的是夫婦關係、有的是兩姊妹的關係,真的好偉大!好記得當中一位太太講述點解願意十幾年來照顧四肢癱瘓的丈夫?佢的答案真係好感人,佢喊住咁話:「唔知點解,我相信係因為愛……」好偉大、好感人!!

何為愛?真的好值得我們去諗諗……我感恩,我得著上帝的愛、父母的愛、兄弟的愛、朋友的愛……我是被愛的一個,感謝主,也求主教導,叫我懂得如何去愛主、愛身邊的人!阿門。

----------------------------------------------------------------------------------------------------

今日去一間鬼佬 firm interview,我只是抱住見識吓的心態,所以感謝主,我一 d 緊張都冇……哈,我諗係因為我知道它一定唔會請我,同埋係因為它家吓 in 緊 2005 年的 trainee application,哈,我今年就畢業,有得揀我都唔會等到出年先實習……可能亦都係咁我緣故,我一開始就話佢知我今年就 graduate,所以佢都費事再嘥時間,好快咁我就 in 完,走得啦……

不過,我最想講的唔係 interview 呢 part,而係 in 之前的事,就係我見到兩個靚仔……
1) 喺中環過馬路時,同吳彥祖擦身而過。不過,實在來得太快,佢又戴住頂鴨舌帽,所以都冇睇清楚……

2) 上到間 law firm 喺度等做 written test 時,見到陳冠希按門鐘,然後佢同我一齊坐了喺 reception 度等人招呼。因為今次見呢間 firm 有做一 d 同 entertainment & media 有關的 case,而今日 in 我嗰個 recruiting partner 係負責呢個 area 的,所以我諗 Edison 係去搵佢傾呢 d 嘢……

哈,我同拉架仔講,佢問我有冇問佢攞簽名喎……但我自少都唔鍾意做呢 d 嘢,再加上我覺得個場合唔啱做呢 d 嘢,話晒我都係上去 interview 喎,點可以成個靚妹咁問人攞簽名架?所以,我只係對佢微笑了一下……

記得有次跟朋友傾計,講到覺得邊個男明星靚仔,我話吳彥祖,另一個朋友話陳冠希,再有人話兩個都靚仔,哈,估唔到今日俾我見到佢兩個……

哈,人見工,我見工,乜鬼我見工見到好似去睇靚仔咁……哈,等我澄清一下先,我係好認真咁係去搵工架,只係咁啱遇到呢兩個 artists 啫!

搵工方面,真的好需要主的帶領,求主賜我一個 offer!而眼前最迫切的就係考試啦,求主保守,賜我智慧和健康去面對考試,考取好成績!阿門。加油,努力!



P.S.
安琪,多謝你的留言和捧場,哈,原來你會得閒睇我個新聞台,多謝晒!
我近期都冇咩特別,只係留喺家中溫書咁囉,要應付五月的考試嘛。就係因為冇咩搞作,所以冇寫 diary 囉……哈哈,唔好意思,我得閒就寫多 d 俾你睇吓,請多多支持!

台長: 山邊
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文