24h購物| | PChome| 登入
2004-04-19 22:29:00| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

很久沒見

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

wow…都成半個月冇寫 diary 啦,點解?冇呀,懶囉……hehe

Sem A 的四科成績終於都出晒咯,喺上星期四出埋最後一科 Landlord & Tenant,結果都 ok 的,感謝主!未派之前都知道自己呢科俾 Wills & Probate 考得差,結果一如我所料,個分俾 wills 低,不過都尚算滿意的。總結 Sem A 的成績,我有一科 B+、一科 B、一科 B- 和一科 C+,雖然成績俾 LLB 差好多,但都算係咁啦,話晒今年 d subjects 係俾 LLB 的深架嘛……不過,我唔可以鬆懈,反而要更加努力考埋五月嗰五科試,加油!努力!支持你!!

至於搵工方面,好可惜仲未有 d 咩起息,今日 in 埋 DOJ 嗰份,手頭上就再冇 interview 啦,真係要完全交託,求神帶領,我相信神必供應,求主垂憐!!不過,冇 interview 都啱的,等我專心溫書,考好個試佢嘛,唔係即使有 offer,但考試 fail 都冇用啦……感謝主的帶領,求祢看顧、保守。雖然我真係好想入 DOJ,但倘若主祢認為它唔適合我的,唔緊要,願主旨意成全,因我知道祢俾我更清楚甚麼才是最適合我的,求祢賜予!阿門。

台長: 山邊
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文