24h購物| | PChome| 登入
2004-04-05 01:43:00| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

尊聖金禧誌慶

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係我間教會建堂五十週年堂慶的大日子,信義會尊聖堂已經喺屯門區屹立了五十年之久啦,真係犀利,感謝神喺過去咁多年的帶領,尊聖堂能夠有今日都全賴祢與我們同在,感謝主!

今年除了係尊聖堂五十週年紀念外,亦都係信義會教會在香港建會五十週年的金禧紀念、李牧師話佢今年五十歲啦、而曹瑞雲監督就已受洗歸入基督有五十年咁耐!!這一切一切都係主祢所賜的,感謝主!

數算一下自己,我加入尊聖堂都有二十年咁長啦!hehe……好老呀呵!我當年係喺尊聖堂讀幼稚園架,就係咁,我就開始返主日學啦,返吓返吓,洗埋禮,再返埋崇拜、團契,教吓主日學……哈,唔經唔覺,咁就二十年啦,尊聖堂可真是我第二個家!!尊聖堂陪住我成長,同樣地,我都睇住尊聖堂一日一日咁喺度改變,喺度成長,感謝主我有呢一份的榮幸!

我自知對尊聖堂冇乜貢獻,但主祢一直與我同在,保守我,最重要係祢讓我自少就認識祢!雖然我冇好特別的見證,但神喺我身上已做了好多好多恩典,祢的供應、恩典果真夠我用!其實,平凡已是一種恩賜!況且在主的心目中,我絶不平凡!

我真的唔敢想像,如果我的生命冇了主祢究竟會喺點?相信會冇宜家咁開心、咁滿足……感覺總是有 d 缺乏,冇了一份平安咁,但我唔需要擔心,因為我已經得了呢份救恩!

好慚愧地,女兒喺好多時候都逃避侍奉祢的機會,對唔住呀,求祢寬恕,求祢保守,求祢賜女兒勇氣去跟隨祢,遵行祢的旨意,建立教會——呢個我都有份的家!盼望尊聖堂有更多個五十年,盼望女兒能捉緊侍奉祢的機會,盼望弟兄姊妹一齊努力,繼續建立教會,為主作工,求主垂憐!

本來想送《恩典太美麗》呢首歌俾大家架,不過,都係《尊聖堂金禧誌慶》比較適合……
《尊聖堂金禧誌慶》 李鴻標牧師詞

尊主為大五十載, 聖潔生命做燈臺
堂內堂外同喝采, 高聲唱哈利路亞
金碧聖殿齊建蓋, 禧年在望主再來
誌念主恩笑顏開, 慶賀欣喜揚主愛

P.S. 要特別記低,今日大多有返教會,佢自從搬了去大尾篤之後,都好耐冇返尊聖堂啦,今日見到你,真係開心!

台長: 山邊
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文