24h購物| | PChome| 登入
2004-03-31 01:13:42| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

轉眼間

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

時間過得真係快,轉眼間現在已經係 semester B 的 week 11,過多幾個星期就考試啦,我的學業生涯來到呢度就要停一停啦,講真鰟句,真係有 d 唔捨得。但另一方面,又好期待踏入社會工作喎,唔知到時會鰠點的呢?

不過,到目前為止,我都仲未有 offer,話唔擔心、唔緊張就呃你的,唔知幾時先搵到 training contract 呢?但,我相信神定必供應,求叫女兒耐心地等候!

宜家我可以做的都係「等」,其次就係趁呢個時候,好好的讀書,考好埋五月呢個試佢,一定要科科 pass,咁先可以做 trainee 架嘛!再加上,呢個話晒都係最後一個考試,點都要考得好好睇睇的!加油!努力!

仲有呀,本來 PCLL 每科考試都係 open-book 架嘛,點知 ACM 星期一先通知大家 criminal procedure 呢科係 closed-book 喎……點算呀?咁咪要記好多№囉?記唔到喎……呢科仲要係第一日就考o忝……help!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
哈哈,返埋星期四就放假,有四日假咁多呀,真係開心啦!in ideal case,就梗係要趁呢段時間,好好溫習啦!不過,根據以往的經驗,“放假”即“放肆”……哈哈,我諗我都係行行企企,玩呀,hea 呀多架啦……但求唔好 hea 得咁多啦,哈哈!

求神賜我智慧去編配時間去溫習,為考試做好準備,考個好成績出來!仲有就係要有一個健康的體魄去面對和應付考試!同樣都為面對高考和會考的弟兄姊妹們祈禱,求神賜佢地智慧和健康去應付考試,阿們。

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
細佬話佢飱飱睇鰦《受難曲》喎,佢話睇到佢好心“up”喎,仲話如果我去睇,就一定要帶定包紙巾入去,因為描寫耶穌被士兵虐待、釘十架的過程好血腥和逼真,我一定會傷心到喊喎……佢咁講,我都覺得係的,尤其係我呢個咁易喊的人,睇親戲都會喊的人,如果我入戲院睇呢套戲的話,我諗我真係會喊住出返來呀……

不過,我最想睇的戲唔係《受難曲》,而係《天作之盒——The Miracle Box》,故事大綱和背景都好似謝婉雯醫生的一生……呢套片係由執導《生命因愛動聽》的關信輝導演拍的,記得當年睇《生命因愛動聽》,我都係睇到喊,我相信今次都唔會例外……其實喊有咩問題?我喊唔係因為覺得主角好可憐,而係我體會到主角那份無私的愛,神對我們那份無條件的愛……希望自己都學會如何去愛,和被愛!

《陶造我一生》
因衪犠牲,告別痛悲,令我驚嘆愛是多完美。耶鮇謙卑,權柄拋棄,遭逼迫鞭打替代我死。

因衪首先獻盡真愛,令我願去愛且去被愛。離開罪捆綁我靈得到釋放,從此在基督愛內安躺。

陶造我一生,為我開出路與指引,祈求神今天倒空我,能擺脫怯懦,我願委身一世為歌。

陶造我一生,舊我消失別了黑暗,有日軟弱,盼望能,提醒我當天因振奮。

台長: 山邊
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文