24h購物| | PChome| 登入
2004-03-29 00:24:00| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

價值觀

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔同的人會有唔同的價值觀,喺唔同的事上,人可以有唔同的價值觀。基督徒和非基督徒的價值觀就係一個好好的例子。

非基督徒覺得:
- 返教會好無聊,只係一種另類的課外活動,得閒咪返,唔得閒咪唔好返囉
- 會問點解星期日會有咁多基督徒返教會?點解要一早起身?點解唔瞓晏 d?或者去街呢?
- 點解要奉獻呢? d 錢唔係放喺自己度好 d 咩?à 教會呃人錢,要求 d 信徒“十一奉獻”
- 返教會好困身喎!又有咁多“規條”要遵守!
- 都傻傻地的,咩都感恩一餐,都唔知有咩好感恩?家吓神幫你考試、幫你見工?神出糧俾你……?

基督徒覺得:
- 要有穩定的教會生活,參加崇拜、主日學、團契、甚至係作侍奉的工作
- 唔可以用“唔得”來形容基督徒係唔可以唔返教會,所以基督徒要個個星期都返教會。其實係我們知道我們「需要」返教會,去親近神,學習神的話,與弟兄姊妹有相交的機會 [當然唔係單單一星期返一次教會先親近神啦!]
- 教會就係我們的家,所以我們既享受教會的生活,同時也要對呢個家有一份承擔
eg) 奉獻 ~ 咪好似你俾家用咁囉,從來都冇人會迫你奉獻,也冇規定你要奉獻幾多,一切都係從心,要甘心樂意
- 唔係規條,而係你甘心樂意去付出的。跟主的愛相比,我們呢 d 付出又算得係咩呢?
- 常存感恩的心:萬有都係主所賜的,咁我又有咩好誇口呢?要凡事謝恩!
- 我們知道單靠自己的能力係唔夠的,倒要謙卑的來到主跟前,讓主帶領我們的路

仲有好多好多唔同的價值觀!

尚未信主的爸爸會覺得:
- 正在讀書的我,讀書才是最緊要,要做功課、考試等就唔好返教會啦
- 點解亞女要參予咁多教會活動? (其實真係唔多) 一星期返一次崇拜咪夠囉,點解仲要返 d 咩團契、主日學……

哈哈,我們仲有好多好多唔同的價值觀喺度衝擊住,講真,個感覺都幾唔好受。奇怪的係,我從來都冇認真地向佢解釋點解我要返教會。有時佢會問:「今個星期唔返教會得唔得?」我只會回答一句:「唔得」。喺佢的角度,返教會只係我的習慣,並唔係一個「需要」。其實返教會係我的「需要」,而且我都咁大個人咯,我對自己的時間安排會有一定的分數,我唔會“夾硬來”,我返即代表我應付得來啦,咁你們就唔需要擔心咁多啦!(不過,我相信,亦知道你們係關心我,怕我應付唔來啫)

Hehe,我都真的要好好檢討一下,等我以後可以向爸爸,甚至係媽媽解釋點解我要返教會。

哈哈!基督徒和非基督徒的價值觀實在太唔同啦,不過這並不代表呢兩大類人唔能共同生活,講真我身邊還有好多好多人尚未信主,如爸爸和一班好朋友啦!我們都可以好開心咁相處。不過,總會有 d 難處的……尤其係談及到信仰時,哈哈,而信仰又跟我們的生活有密切的關係喎……hehe,有難度,真係有難度!

我記得睇過一個“火柴人”的漫畫短片,當中講到唔同價值觀的人好難相處。它好實在的用高度來舉了一個例子,比喻一個價值觀高 d 的人站喺較高處,看到好美麗的風景;但一個價值觀較低的人就站喺較底處,猛喺度話:「冇喎,邊度有美麗的風景呀?」再睇真 d,原來佢站在一座高山後,視線完完全全地被呢座遮住了。由於價值觀高 d 的那個站在較高處,剛剛就係高山上,所以佢見到美麗的景色……

hehe,自問就冇咁多耐性,亦冇咁的能力去改變一個人的價值觀,況且我的價值觀未必全正確,求主帶領,陶造我的一生,阿們。

台長: 山邊
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文