24h購物| | PChome| 登入
2004-03-22 22:20:21| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

甩難咯!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

為期兩星期的 Intensive Advocacy Course 喺剛過去的星期六完滿結束,哈哈,終於都甩難咯!!

第二個星期的 advocacy教大家做 opening & closing speeches,比起之前做 exam-in-chief & cross-exam 難得多,所以呢個星期比上個星期忙得多,星期四又 assess closing speech 喎,星期六就要去高等法院度完完整整地去 conduct一個 trial 啦。我和我的 co-counsel (Mark)代表控方,我負責 opening,佢負責 closing,控辯雙方都有兩個證人,咁我們就一人做一個 exam-in-chief & cross-exam 啦。

----------------------------------------------------------------------------------------------------
星期四 assessment,完咗之後就去咗食飯,哈哈,有 d 好搞笑的話題出咗來,有人問 Arthur係咪大陸來架,哈哈,佢仲要聽錯咗人地問佢係咪“大學”,哈哈,真係笑死我們成枱的人呀,哈哈……之後就去了 Scholarship & Prize Presentation Ceremony 2004,真係悶到爆呀。因為我個 prize donor 冇來到,結果就由 CityU 個Vice President — Professor Ko 頒俾我啦,我個 prize 又叫 “Robertsons” 喎,結果就被排到好後先上台,坐足全塲,真係悶到爆呀!!不過,其間見到有個同學仔上台攞獎需要別人扶住帶路,發現原來佢係一個瞎子,好犀利呀,咁都拎到獎學金,真係叫我們呢班健全的同學感到有 d 慚愧呀!我都要感恩,自己有個健康的身體。完咗之後,有個 tea reception,便搵埋幾個 SLW拎獎的同學一齊影相,咁就五點幾啦……之後,同拉架仔行咗一陣街便返屋企啦。

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
星期六一早九點正去到 High Court,上午我係做 witness,下午先至做 counsel,所以我唔需要喺個 court 入面坐足成個上午,當我做完 witness 之後,就走返出去同 d 朋友仔傾計,再等埋佢地做完 witnesses,喺十二點半度就一齊出去食飯。下午兩點就正式開始 trial,哈哈,做成點?真係不提也罷……更加穩固我唔會做 barrister 的決心,哈哈……不過,都係嗰句,咪試吓囉,反正將來都唔會有咁的機會……個 trial 五點幾完咗,結果係贏一個 ground、輸一個 ground。

跟住就走了去 Pacific Place 搵番同 group d 朋友仔,因為當晚正值係 Richard 生日,他邀請我們去食飯慶祝,但就成七點先開始,所以大家就喺 Pacific Place度 hea啦。 坐坐吓,大家都覺得好悶,便起身去行街,之但係有幾個男仔跟住,哈,我們入咗一間鞋店度, d 男仔二話不說咁坐低咗喺度傾計,到我們離開咗,佢地都唔知……哈哈……真係搞笑……

當晚去了一間叫 Habibi的亞拉伯餐廳食飯,d 嘢食好得意架,全部都“一 pat pat”的,唔係 broad beans 就係咩 egg plant,不過都幾好食。之但係,大家之前嗰晚都忙緊 prepare 個 trial,所以都好夜先瞓,哈哈,搞到個個都冇乜心機食嘢,所以有好幾款嘢食,大家都冇試到。最後,間 restaurant 就送了一個 pie 狀的 cake 俾我們,加埋我們買來的 Haagen-Dazs 的雪糕蛋糕,食完都成十點幾、十一點啦。之後,大部份人都四散返屋企,只係得番幾個人同 Richard 去蘭桂芳飲酒……

餐飯其間發生咗件好冇聊,係超級冇聊的事——話講我坐喺一個男孩子隔離,咁大家同學仔就梗係有傾有講架啦,點知俾班同學仔攞來講笑,仲要係細聲講、大聲笑嗰隻,仲叫我們呢邊的人坐埋 d 一齊影相,但我深信佢地只係影我們兩個……好冇聊、真係好冇聊……之後,Debby走咗,另一個男仔又坐埋來傾計,佢地就繼續講笑……唉,你們咪以為我唔知你們喺度講我先得架,雖然我同嗰兩個男仔都冇嘢,我唔怕俾你們講,之但係,你們咁的眼神、又細聲講、大聲笑,搞到個氣氛有點兒尷尬囉……唉,好冇聊、好幼稚、好荒謬呀,估唔到呢 d 連中學生玩,我都嫌幼稚的嘢你們都會做出,唉……唔好以為我個樣傻吓傻咁就唔知你們講緊乜先得架,其實某程度上,我幾識得睇人眉頭眼額架!!仲要係我同個男仔都估到你們喺度做乜呢吓死嘛,你們做得咁低招,真係 cheap 呀!

唉,都冇你們咁好氣呀,費事啋你們呀……

----------------------------------------------------------------------------------------------------
星期日返完教會之後,同媽咪行咗一陣街就返屋企訓覺。南南和彤彤過咗來玩,但我就繼續訓覺,到六點幾媽咪就我起身同兩個妹玩啦。唔知點解,佢地玩得好開心,玩到成十一點先走……個靚妹仔唔知做咩,尋晚 d 姑姐搵佢玩,佢唔肯跟佢地,又唔肯入屋喎,猛喺度捉住我隻手。跟住南南抱佢去姑姐度,我咪同南南返上屋睇電視囉,冇幾耐,敬熙表弟就帶佢返上來,個靚妹仔一見到我就喊啦,哈哈,佢話因為唔見咗我所以喊喎……哈哈,突然間咁跟我,真係有 d 受寵若驚呀,哈哈!!不過,你咁得意,又真係好得人錫的!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------
今日正常返學,ACM今日玩問問題,要我們一行一行咁企起身,逐個逐個問問題,哈,咁就玩咗成個鐘……嘩,你真係認得我係邊個呀,好驚呀,唔知你會唔會成日問我問題呢?希望唔會啦……今日放半日,之後就同拉架仔和 Loretta去咗尖沙咀行街街,行到五點幾先走。

----------------------------------------------------------------------------------------------------
繼續等候,耐心地等候,希望快 d 搵到工啦,求主帶領、保守與賜予,阿們!

台長: 山邊
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文