24h購物| | PChome| 登入
2004-03-16 01:09:17| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

冇乜特別

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日拉架仔同我講話佢尋日特登開電腦睇吓我有冇寫 diary,可惜我係冇寫到的,搞到佢好失望o忝,hehe……唔好意思,就等我今日寫番,補返數吓……

其實呢個 weekend 都真係冇乜特別,係完完全全咁留喺屋企度 hea 的,hehe,我星期六成十一點幾先起身呀,真係正到爆呀!!

講返個 advocacy 丫,星期四繼續做 exam-in-chief 和 cross-exam,哈哈,我今次終於都可以做 exam-in-chief 啦!!hehe,唔知係咪睇人做得多的緣故,我做完之後俾亞 Sue大讚,又豎起手指公話好喎,仲話:that's exactly what we're looking for in our exam-in-chief……俾你咁讚法,搞到我好開心呀,仲有少少飄飄然o忝呀,hehe,多謝晒!

到星期五個 assessment,我 outline 好 我準備會問 d points。喺試場出面撞到我個 witness——Marco,就同佢講我怕我唔可以喺十二分鐘內完成晒我個 chief-exam,所以希望佢幫幫忙,可以自動自覺咁講 d facts 出來,咁我就唔駛問咁多問題囉……點知佢真係好自動自覺咁講好多 facts 出來,但我就略嫌佢講得太多和跳得太多囉……我問佢 10 November的嘢,佢就跳到去 14 November 的嘢……哈,真係俾佢考起。到我做佢 witness 的時候,佢又係跳來跳去咁問問題,都唔係 chronological 的……唉……不過,都真係好大壓力,因為聽聞佢上次做 negotiation 有 100分呀!犀利犀利,希望佢帶挈到我拎高分啦,而唔係喺相比之下,搞到我好低分啦……

放完兩日假之後,今日又要返學咯,又係 intensive advocacy course,今日輪到 ACM做我們的 tutor,佢份人好 harsh,所以我們個個都好驚佢。點知佢今日心情超靚,全情都有講有笑,又讚我們喎……佢仲話我係 far the best student in today's performance o忝呀,真係好開心呀,俾你咁讚我,多謝晒。你知啦,你好少讚人架嘛……之但係,你都不失你的大律師風範,話說 Anthony今日又遲到 (1:30pm lecture、2:00pm 開始 tutorial,但佢 2:40pm 先到) ,俾 ACM話佢做咩咁遲先返,又話佢做咩唔上 Lecture……跟住又話:I'm not going to teach you, go away and see whether someone else will teach you……就係咁,Anthony就走了啦,哈,真係冇留意到佢仲有冇上 5:00pm 嗰個 lecture呢!?至於 Richard呢,佢又係冇上到個 tutorial,佢成 4:50pm先返,我們問佢有冇事,佢話冇,但我們話:you better say you’re sick,哈哈,點知喺上 lecture的時候,我見到 ACM走埋去同 Richard 傾咗幾句,我相信都係問佢做咩唔上堂的……哈哈!

之但係,ACM 話我冇乜 court demeanour 喎,o…help, 俾你考起o忝,what is the court demeanour? How can I improve it?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

突然又好想食栗子呀,唔知幾時有得食呢?今晚“叮”了包爆谷來食,但唔係咁好食的,因為它冇乜味,又係咸架喎,都係鍾意食甜爆谷多 d,搵日買來食先得……Yummy,哈哈,我好為食呀……
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
搵工搵工……主呀,求祢帶領,賜我一個 offer 丫,pls……求主垂憐,求主應允女兒的祈求,阿們。

台長: 山邊
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文