24h購物| | PChome| 登入
2004-03-11 01:44:00| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Cross-examination

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

上了三日 Advocacy ,其實 advocacy 都真係幾好玩架,不過,係唔駛計分的時候,嘻嘻……

呢兩日我們每個人輪流做 Examination-in-chief & Cross-examination ,可惜,我兩日都係做 cross-exam。雖然 cross-exam 比 chief更好玩,但我們星期五要考 chief-exam 嘛……唔緊要,聽日一定要做返次 chief 先……

今日每個人的 practice 都會錄喺盒錄影帶度,之後又安排一個人同我們一齊睇返一次我們的 performance。 首先,Anne Knight 今日負責我們的 tutorial,佢俾我的 comment 係:我有太多“correct”啦,要小心,唔好講得太多,否則,就會變成“Ms Correct”啦;仲有,就係我 d 問題要 stick to my case theory,有 d 位我可以再 elaborate 得好 d ,可以再“torture”得好 d 喎。整體來講,form of questions 係啱的,因為它們夠短,同埋 d 問題的答案全部都係 Yes/ No。

喺其他同學做緊 examination 的中途,我就拎了我盒帶去做 review 啦。我本來諗住個 reviewer 可以俾多 d 更深入的 comment 俾我的,可惜……唔係。我都唔知佢係咩範疇的人,我諗佢一定唔係一個 barrister 。因為佢睇完我的 performance 之後,佢話我有太多“yes/no” questions 喎。我答佢因為我係做緊 cross-exam,所以 I'm supposed to ask questions which answers are confined only to a “yes/no”,但佢好似唔係好知我講乜咁,仲話我喺度 suggesting the answers for the witness 喎。小姐,putting my words into the witness's mouth 咪就係 cross-exam 的精髓囉,我都唔係做 exam-in-chief,我係喺度 attack 緊對家個 witness 的口供嘛。佢仲建議我要 jot down some notes 喎,哈, cross-exam 的精髓係——你只會問一 d 你好肯定個答案係乜的問題,從而去 develop your case & attack the other side's case,咁既然我會好肯定個答案,我又駛乜 jot notes 呢?如果個 witness 答一個我唔 expect 的答案,我先要 jot 呀!

哈哈,我做完 review 之後, Sky 就入了去。之後,原來 Arthur 都係搵佢做 review。哈哈,大家都有同樣的問題,就係唔知呢個人係乜水,個 review 廢到爆,一 d constructive comments 都冇……

哈哈,是但啦,當我發現你唔知咩叫 cross-exam 的時候,我已經知道我唔需要再講 d 乜嘢啦……不過,你都有俾到一 d 好的意見我的,就係我講嘢時有太多“um”啦,好好,我會多加留意!!希望之後的 practice 會做好 d !希望可以考好來緊嗰幾個 assessments 啦!求主帶領,阿們。

台長: 山邊
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文