24h購物| | PChome| 登入
2004-03-01 23:23:00| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

耐心地等候

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日嗰堂 criminal procedure tutorial真係離晒大譜,一班十二個人只係得三個人上堂,我係老師都唔 like 啦!同學仔,你們都得架啦,又會咁啱個個都唔返的?

等到 11 點上堂的時候,成個班房都只係得我一個人,我不其然地睇睇個 timetable,以為自己睇錯時間,定係堂 tutorial cancel咗,而我唔知呢?!又驚 Gaynon走入來得我一個人喎,如果係咪變成一對一?唔係卦……唔係個個都掛住做份 assignment,所以唔返卦?

好彩過多幾分鐘,見到 Arthur 的出現,哈哈,我們兩個都猛喺度問係咪唔駛上堂……結果喺 11:10am,Gaynon出現啦,佢都嚇了一跳,以為自己入錯班房,猛喺度問:“Am I with you?”哈哈,真係搞笑,佢又問:“What happens? Where are the others?”,跟住佢就走過隔離房搵 ACM,向佢告狀。哈哈,ACM身為呢科的 leader,(佢又出名惡和 harsh喎) 就梗係要過來睇睇,又話吓我們啦!哈哈,其實佢啱啱先鬧完 group 1,話佢地唔做 tutorial就走來上堂……哈,再知道我們 group 只係得兩個人 attended the class,梗係火都來啦……之但係,你猛喺度問我其他人喺邊有咩用喎,我點知啫,向我發牌氣都冇用架……

於是,Gaynon就同 ACM走了出去,叫我們做吓份 indictment和 formal admissions,佢遲 d 先返入來。佢地走了之後,Mabel就返來啦,哈,咁我們全班就只係得我們三個人上堂啫,犀利!我都好佩服大家同自己,好嘢!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

下午三點鐘有個 interview,我兩點九就上了去啦,但要等到成三點半先 in喎,in完都係四點度。唉,都唔知係咪我 in 得差,佢話冇咁快會再有 2nd in,又叫我五月考完試打電話去問吓喎。我話我想早 d 知道個 result,佢就叫我 you can call me in two weeks’ time,哈,仲問我有冇佢電話o忝。唉,你係有心請我就唔會叫我自己打電話去問你啦……你用呢招來耍走我都算高明,之但係你話希望搵個 trainee 係 hardworking、diligent、initiative,咁我過兩個禮拜就打俾你,睇吓你點打發我走先……

唉,希望會有更多 interview 的機會啦,快 d 俾個 offer 我啦,I’m not feeling secured 呀!!不過,我知我要學會等候,雖然呢段等候的時間好難捱,但我有信心神已為我預備道路,我對祢有信心,求祢帶領!!阿門。

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Interview 完了之後就立即返返去 city,因為 Myrette為我們 pcll students & teaching staff安排了一個影相活動,咁呢 d non-compulsory 的活動就當然係唔齊人架啦,但我諗都有八至九成的人出席。個攝影哥哥好搞笑 (我記得早幾年的 orientation day唱 choir都係搵佢幫我們影相的) 佢一句句子裡面夾雜住廣東話和英文都真係好搞笑。咩“我見到 some students close their eyes”、“keep some smile”、“this is real”……真係好好笑。又俾 d 即影即有的相我們睇,睇吓收唔收貨喎,哈,Myrette有老花架,你叫佢睇張咁細的相點睇呀?我都覺得難睇啦, d頭仔咁細……之後真係影的時候,喺個鏡頭度見到後邊有 d 清潔伯伯喺度,佢又話:「亞哥哥,麻煩你要行過少少,你入了鏡呀,麻煩你行到去個垃圾筒的位置……」跟住又話:「咦,唔得喎,要再行過 d,要 lei 埋喺支柱後面先得呀」哈,真係俾你笑死!!

影完相就都已經 5pm,大家就拉隊去上 5pm 的 lecture,上到 6:30pm,咁就一日,攰死人呀……

台長: 山邊
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文