24h購物| | PChome| 登入
2004-02-28 22:28:00| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

“心靈鑰匙”去了邊?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我又返來啦!都好耐冇來報導新聞啦,唔知大家有冇掛住我 d 新聞呢?……嘻嘻,我相信個答案係:絶對無的!!哈哈……唔緊要,我明白的。

記得當初幫個新聞台改名的時候,我諗了好耐都唔知改咩名好,最後改了佢叫“心靈鑰匙”,仲話「我願意公開我的心靈鑰匙,讓有興趣認識我更多的人進入我的世界裡」……但係,原來我仲有好多好多嘢都係收收埋埋,唔願意或者係我好怕公開俾大家見到、俾大家認識……哈,唔知咁樣算唔算係正常的呢?

未開新聞台之前,我會將 d 我認為應該記下的事寫喺一本簿度,開了新聞台之後,我將大部份“新聞”都記喺新聞台度,我以為我唔再需要嗰本簿,但原來唔係……原來我仲好需要嗰本簿架,我會將 d 我好 personal 的嘢記喺嗰度,包括係一 d 我會跟上帝講的嘢。原來嗰本簿先係真真正正開往我內心的“心靈鑰匙”喎,除了我,就只有上帝先去到……哈哈,唔好意思,“心靈鑰匙”未能完全發揮它的功能,不過,我覺得它都好盡責架啦,它將我絶大部份的新聞如實地報導,只係每個人總有一 d 秘密、一 d 軟弱的地方係唔願意公開啫……希望大家見諒!

而“心靈鑰匙”係會繼續如實地報導我 d 新聞的,希望大家多多支持!謝謝!!

另外,搵工方面,希望有更多 interview 的機會,求主帶領,叫我耐心等候,我相信祢已為我預備一份適合我的工作,就叫我好好的預備自己,賜我能力與智慧去 interview,去接受主所為我預備的工作,求主保守,阿門。

台長: 山邊
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文