24h購物| | PChome| 登入
2004-03-07 19:03:25| 人氣62| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

抖一抖

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢個 weekend 咩 academic 的嘢都冇做到,只係訓覺和睇電視,哈哈,我好耐都冇試過成十一點幾先起身啦!真係開心!!

呢個 weekend 真係好悠閒,俾自己一個好好的休息時間,為自己“差一差電”。可能就係要為來緊嗰兩個禮拜的 Intensive Advocacy Course差定電都唔定,有幾 intensive?咪一個星期返足五日學囉,仲要來緊個星期五有 assessment o忝呀!!會唔會好辛苦?真係唔知,我都未上過,之但係 d 老師成日同我們講,我們上 intensive advocacy course,祝我們好運喎 (加一 d 冷笑,所以真係唔知個 course 有幾辛苦)。而佢地呢,就有兩個禮拜的時間俾佢地抖抖,俾佢地整理一下佢地堆積如山的工作……

我喺呢個 weekend睇咗好幾套電影,因為上網寬頻送的 now 電視送了一個月的“衞視電影台”俾我們,咁我冇聊冇嘢做咪轉過去睇囉……仲有呀,我都睇咗星期四同拉架仔喺葵芳買的《玉女添丁》(等我今晚睇埋套《新紮師妹 1》先)。就咁睇睇,我發現我幾鍾意睇楊千嬅的戲,其實呢兩套戲我都睇過晒,不過都好想再睇,我諗係因為楊千嬅俾人一種好開心的感覺,睇佢 d 戲會好輕鬆、好開心……

另外,今個星期睇了《愛君如夢》,入面有一 part 戲係 d演員喺度跳舞唱歌,我發覺我係好鍾意睇歌舞片的,仲要係載歌載舞嗰 d,唔係單單唱歌嗰 d。只可惜呢類型的戲唔多,我記得我睇過幾套外國的歌舞片,真係好正,你會睇到所有演員喺度跳舞唱歌,可以成個公園 d 人都喺度跳同一隻舞,真係好正,個畫面好靚……如《Hello! Dolly!》、《West Side Story》(可惜佢個故仔好淒慘,我睇過一次都冇再睇過)、又有卡通片《The Anastasia》、《The Fantasia》、仲有早幾年由 黑人歌手 Brandy 主演的《Cinderalla》等等。希望將來可以睇多 d 呢類型的戲,其實 Disney 好多的卡通片都做到歌舞片的效果架,真係好鍾意 Disney!另外我都好想睇《Disney On Ice》,每年佢來香港表演,我都好想買飛去睇,因為 Mickey 係我最鍾意的卡通 character,我又好鍾意睇溜冰喎,因為好靚,好優美 (hehe,不過我係唔識溜冰的)。可惜到宜家我都仲未有機會去睇,等我睇吓出年有冇機會去睇先……hehe
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

星期六返團契,今日返崇拜、主日學和下午的「兒童崇拜導師工作坊」,我希望自己真係可以好似馬利亞 (耶穌個媽媽) 咁以主為尊,樂意接受和承擔主給我的使命,求主使用我,願主旨意成全,阿們。

《我心尊主為大》
我心尊主為大,我心尊主為大
我靈以我神,以我的主為樂
我心尊主為大,我心尊敬祢

台長: 山邊
人氣(62) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文