24h購物| | PChome| 登入
2004-02-14 13:06:00| 人氣85| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

肚痛定胃痛?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期四晚原本會同自己 tutorial group d 同學去飯,但最後都係冇去到,因為我胃痛……其實都唔知係胃痛定肚痛。

我記得細細個的時候成日都會肚痛,媽咪就買保濟丸俾我食,所以我唔怕食藥丸,因為我好細細個經已可以食晒成樽保濟丸。細個肚痛得好緊要,會痛到面青口唇白,媽咪帶我去睇醫生,醫生都唔知點解,結果都係開 d 好似保濟丸的藥俾我食,效果如何?哈,都係咁啦……不過,個人大大吓,肚痛的情況好似有所改善,唔似細個咁成日都會痛……

唔知係咪因為痛慣咗的原因,我的忍痛功能 function 得幾好,即使個胃 / 肚痛,大家仲可以見到我“精靈”的一面,完全唔覺得我會有咩唔妥。如果你可以喺我面上睇到我痛苦的樣,相信我真係好痛啦……就好似 02年尾,唔知係咪食錯嘢,搞到我又痾又嘔、肚入面 d 腸好似喺度打仗咁,痛到我都返唔到學……睇完醫生,留喺 daddy 公司等返屋企時,痛到我要瞓喺個地上……哈,笑死我媽咪呀……

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

好想食栗子,我好鍾意食栗子!不過,屯門就唔係周圍都有得賣,我買過置樂嗰 d,但就覺得唔係咁好食,等我下次試吓景峰虹橋酒樓嗰檔生炒栗子先……我好掛住旺角嗰 d 栗子呀,等我下次去開旺角時,買番磅先,yummy!

之但係,我又好麻煩的,覺得栗子要新鮮食先好,剛剛炒完就 perfert 啦。但係食栗子又會搞到對手好污穢喎,所以我通常都會買番屋企食。如果係咁的話,由旺角買番屋企先食,起碼都要成個鐘,o……冇咁好食咯……都係等下次同爸爸一齊出旺角,買完之後就立刻跳上架車度,哈,咁半個鐘度就可以返到屋企“嘆”我 d 美味的生炒栗子啦,正呀!!

台長: 山邊
人氣(85) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文