24h購物| | PChome| 登入
2004-02-10 22:53:08| 人氣127| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

搵工大計

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於都“的”起個決心寫信去搵工啦,我同個 friend一齊諗個方法可以做到 mass production咁寄信去各大 law firms。於是我們一人負責打一 d law firms 的地址,諗住用來print落 labels 度,咁就唔駛手寫地址咁麻煩啦。另外,又拎 d resumes、transcripts、reference letter出南山邨影印喎,由於我們諗住 apply 晒所有6 個 lawyers 以上的 law firms,全香港大概有160間,所以我們每人都影150份copies。哈哈,大海撈針,希望梗有一間搵我 interview 和請我啦,求神帶領。

因為個 friend 要上堂,所以下午得我一個去拎影印,真係估唔到會有咁多架,成個 A4 箱咁多喎,真係重死我啦,又貴喎……原來搵工賺錢前係要先付出咁多 $ 架,之後仲要買信封、郵票,仲有封 covering letter 未影呀……

希望會有回音啦,希望搵到 training contract 啦。加油,努力,要對自己有信心,最重要係要對神有信心,求主保守,阿門。

台長: 山邊
人氣(127) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文