24h購物| | PChome| 登入
2004-02-10 01:45:54| 人氣70| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

天寒地凍 BBQ?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

講了好耐的 BBQ 終於都搞得成啦!尋日沙田 IVE 班同事特登來我屋企燒烤( 話實我都好耐冇叫朋友來我屋企 BBQ 啦 )。喺一個月前約定 8/2 BBQ,但喺星期三當我知道星期日會落雨時,便跟各位建議改為打邊爐,大家都話冇所謂,睇吓星期日個天氣再決定,係名副其實的「聽天由命」。

尋日一早見天色陰暗,仲不時落住毛毛雨,我便以為 BBQ一定改為打邊爐,點知咁多位堅持 BBQ……真係夠堅決!(打邊爐咪好囉,天氣咁凍,我最鍾意打邊爐,呀,突然好想食熱騰騰的炒栗子呀,搵日一定要買來食先得,yummy)於是爸爸便幫我搵兩把大的太陽傘,用來遮住個爐,而我們十一個人還可以坐埋入去,唔駛打傘 BBQ。雖然係冇俾雨淋濕 (喺燒嘢食嗰陣,來回叉嘢食的路程係露天的),但個天氣始終都係好凍,仲要落雨喎,真係凍上加凍!!佢地個個都話市區有八、九度,新界地區低一、兩度,再加上我們喺山上和室外,估計都係最多得六度……真係好凍呀!我咁大個女都未試過喺咁凍和落雨的環境下 BBQ,真係犀利,我的第一次就咁俾了大家啦,真係唔抵……嗚……哈,Wendy今日打來又約我 6/3燒嘢食,尋日燒完,咁快就約下次?好好,到時見……

最搞笑的都係大家一心諗住順便同 Tiffany 慶祝生日 (佢 9/2生日),我們諗住俾個 surprise 佢,買定個生日蛋糕俾佢,點知尋日喺約定時間都唔見佢時,我便打俾佢問佢幾時會到,佢先話唔記得咗,又話唔得閒,所以來唔到喎,哈,真係surprise……大煲啦,咁個 birthday cake 點呀?仲寫埋佢個名o忝架,點算呢??我們便諗埋 d 屎橋,諗住睇吓有邊個喺二月生日,頂替壽星仔 / 女的位置,點知十一個人入面,最早生日的都要喺六月,再數落去就要到八月啦……真係離譜,點會咁啱個個的生日都集中晒喺下半年架?!冇計啦,既然買了個蛋糕,點都要食了它,結果我們就好冇聊咁,喺起爐 BBQ前將個 cake 消滅咗……

由於西鐵的通車的關係,好幾條屯門巴士綫被取消,我搭開的 52M 係其中一條。今日 (9/2/2004)便係我第一次轉乘 61M 返屋企啦,它由荔景 (北) 開往友愛 (南)。我一心諗住去總站 (荔景) 搭,於是放學時便喺荔景站出地鐵,我咁大個女都未試過喺荔景出地鐵,完全唔知點行,又唔知個巴士站喺邊喎。由於當時已經係 7pm,天都黑晒,唔係咁方便一個女子去“探路”,所以我選擇搭地鐵去葵芳,再搭 61M……哈,真係傻傻,冇冇聊聊咁嘥咗程地鐵錢……以後都係喺葵芳轉車好啦,反正我見架 61M 去到葵芳都仲有好多位坐。

哈,凡事總有第一次——我第一次喺天寒地凍的環境下 BBQ;第一次喺荔景站出地鐵,第一次搭 61M……哈,雖然可能會撞板,但唔試又點知唔得呢?試吓冇妨的……

台長: 山邊
人氣(70) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文