24h購物| | PChome| 登入
2004-02-06 11:55:54| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

本週大事會顧

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

30/1/04 — 今日我個 friend send 咗佢個 diary 俾我睇。哈哈,我梗係回敬番我嗰個俾佢啦,佢話睇我個 diary,心情好反覆,一篇覺得好搞笑,但睇第二篇又睇到想喊喎。我覺得好奇怪,以為乜原來自己個情緒起伏得咁大,定係我寫得好傷感,令到佢好想喊。再問清楚 d 先知道,原來佢想喊係因為佢覺得我有一個好幸福的家庭,有一對絶世好爸媽,覺得好感動,所以想喊……原來如此!!感謝主賜我一個咁幸福的家庭和一對絶世好爸媽!!Thank you, Lord! 仲有呀,點少得你們咁多位好朋友呢?拉架仔,多謝你做我個朋友呀,我都希望我可以藉着你個 diary 去了解你更多!!

拉架仔話佢要記低自己的事,或者將來會為自己出一本書……每個人寫日記的出發點可能唔同,但我相信最重要的是,我們都希望為自己留下一d回憶,不論出書與否,得閒冇聊睇番自己寫的日記,個感覺都幾得意,仲可以 recall 番一 d已遺忘的事o忝……另外,拉架仔都提醒了我,要為自己的 diaries 作一個 back-up,如果唔係,萬一我個新聞台down 咗,咁我 d 新聞就會從此消失喺呢個世界上……(唔可以,一定唔可以,因為我好俾心機去寫o架) 所以,我好努力咁將我所有的新聞 copy and paste 番去 word 度,準備燒落着 cd 度,咁即使個新聞台真係冇咗,我都唔怕冇晒 d 回憶囉!

哈哈,我有一個朋友叫 Tiger 妹妹,宜家有一個 Liger 仔,真係得意!你兩個永遠都係我個好朋友,I will always be there for you,雖然唔代表我可以隨傳隨到,但只要你願意,我永遠都係你的忠實 fans!!你兩個都要俾心機寫好 d diaries 俾我睇呀!!

31/1/04 — 冇乜特別,留喺屋企做功課。

1/2/04 — 成個幾月冇見的大多終於都返教會啦,終於都見到佢啦,真係好開心呀!講真要你星期日一早九點半由大尾篤入來屯門,都真係好吃力呀……相信由14/2開始情況會有所改善,因為團契會改在星期六下午進行,咁你就可以返埋週六崇拜啦,星期日留喺屋企訓覺覺豬啦。

團契完了之後,約了安琪食飯,一行八人去了“麵藏”食 lunch。之後就去了吉之島幫肥仔買電話 (因為佢個 8250 俾人偷了)。喺新世界度前前後後花了成兩個鐘先買到個電話,唔係因為 d staff的工作效率的問題,而是新世界個 system 有問題——我都唔知佢點搞的,搞到間舖頭好似“躋提”咁,人手調配好有問題,一個人負責幾個職責,幫緊呢個客,轉頭又走去幫第二個客,以為咁樣會快 d,結果咪仲衰……又“懶”有系統咁俾張類似“籌”的紙俾你喎,每個客人至少等成半個鐘,你好唔好意思要個客等咁耐呀?到你“嗌籌”的時候,梗係走減好多人啦……“派籌”係你、“嗌籌”又係你,幫手 serve customers 又係你,你估你有三頭六臂咩??我諗weekday你都尚可應付得來,weekend就真係要請多幾個人手啦!到我睇電話、揀電話又用了半個鐘,連之後俾錢簽咭都簽成半個鐘,唉……真係好有問題!應該每部電腦都做到整個 sale and purchase 的 procedure架嘛,見你幫我落個 order 都要用晒店內咁多部電腦,都唔知你做乜……係你個問題,定係你們個 system的問題呢??成日一味得把口話:「歡迎光臨,唔好意思阻你咁耐,麻煩你再等多陣」真係唔識俾反應呀……冇理由一個簡簡單單的買賣要搞咁耐架嘛,你估家吓買車買樓,要做咩按揭咩??唉…一個下晝就咁冇了啦……

仲有一件好好笑的事,前一陣子爸爸唔小心整爛了副眼鏡,於是佢走去“眼鏡88”配了兩副眼鏡。佢對黑色好大個框的眼鏡情有獨鍾,但 88 話呢 d 係舊款,已經冇出好多年,建議佢轉戴其他款。不過,佢堅持要戴大框的眼鏡,咁人地咪喺倉底搵俾佢囉,但始終都冇佢戴開嗰副咁大,佢好冇奈咁揀了一副喺全間 88入面個框最大的,但個款好唔得 (我形容係藍色底 + 白色暗花,好似 88 個招牌咁)。我叫佢唔好揀呢副,揀過另一副黑色膠框 (當然個框比呢副“88款”細啦),但佢又唔制喎,而我又猛話嗰副唔好喎。結果,佢就買晒兩副。當我見到佢戴嗰副“88款”,我立即笑了出來,仲叫細佬睇吓似唔似 88 個招牌,細佬睇完都擰轉面笑佢……佢便除副眼鏡睇吓,再望吓個 88袋,自己都不禁笑了出來,仲話我做咩唔早 d 同佢講喎,早知佢就唔配呢副喎……哈,我有同你講架,不過你被它迷住了,所以聽唔入耳之嘛……哈哈!

3/2/04 — 第一份考試成績終於都出了,係Commercial Law,真係嚇死人呀,因為之前聽聞有成 35% 的人fail,真係好驚自己係其中一個。開pigeon hole時,見到自己隻手猛喺度震,仲同個 friend 話:「如果唔得,咁點呀?」喺個 pigeon hole 度拎張 result slip 出來,睇到個分數,初時以為係100 分滿分,50先合格,同個 friend 一齊話:「死啦,真係唔得呀。」好彩睇真 d 原來係 70分滿分,35分就合格啦!我們兩個都合格,真係嚇死我呀……感謝主呀!!我記得我話過,冇論個成績係點,我第一時間都要感謝主,對唔住呀主,我到下午先記得多謝祢,求祢原諒,求祢繼續帶領,叫我懂得凡事謝恩!!希望科科 pass 啦,pls!!

4/2/04 — 尋日晨咁早九點上第一堂,Myrette 又再一次同大家講 Wills & Probate 的卷已被 External Examiners 改完,分數都 finalized 晒,相信尋日下午,或今日上午便可以知道自己個成績。可惜,一等再等,今日截止我 3pm 放學個成績都係未出的……唉,好心就唔好話我知幾時會出啦,搞到我成日心掛掛,成日走去 check個 pigeon hole,睇吓佢出了未……唉……不過,當我返屋企上山行到一半的時候,拉架仔就打電話來問我 check 了成績未,我以為 Wills終於都出了啦,點知原來出的係 Civil Procedure,嚇到我唔識講嘢,惟有等拉架仔幫我 check 啦……一路行上山 (雖然只係得返幾分鐘的路程,但我就覺得好似好耐咁) 猛喺度想個電話快 d 響,又立即求神賜我勇氣去面對和接受。個心又猛喺度諗會唔會係唔合格,拉架仔唔知點同我講,所以咁耐都唔打俾我呢……行到返屋企,準備開度木門時,拉架仔終於都打電話來啦……多謝晒,成績都 ok,感謝主!!返到屋企,就立即打電話俾我對絶世好爸媽,講個 result 俾佢地知啦。

5/2/04 — 今日第一堂係 Accounts,喺十點半開始,我大概十點鐘返到學校,第一時間就梗係去開 pigeon hole,拎返 Civil Procedure張result slip啦。點知一大開,見到兩張 result slips,心知一定係 Wills & Probate,好緊張呀……好彩成績都ok,感謝主,我今次第一時間感謝祢呀,多謝祢!!我知一切都係祢賜給我的,謝謝祢!!不過,人就梗係貪心架啦,如果個分高 d就好啦,我會繼續努力的!加油!!俾心機!!

宜家只係得番 Landlord & Tenant未出成績咋,希望可以得到好成績啦!求神帶領!

台長: 山邊
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文