24h購物| | PChome| 登入
2004-01-30 20:05:33| 人氣86| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

猴年進步

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

失蹤咗好多日啦,哈哈,等我又記低番呢排做咗 d 乜先……上次講到 9/1/04

11/1/04 — 返完教會之後,便同媽咪去行吉之島。早幾日媽咪個銀包爛了,其實之前佢生日我都話買個新銀包俾佢,但佢又話唔駛喎,哈……今次爛了,冇計,整定俾我做一次乖乖女,等我買番個新銀包俾你啦……睇了好耐,終於喺千色店買了個 “Valerie”的銀包,我覺得物有所值,又唔係好貴。不過,當爸爸知道我買了個銀包俾媽咪,再知道個價錢之後,就話媽咪做咩要個女買個銀包俾佢喎,又買個咁貴,個女都仲未搵錢……跟住又笑笑口咁同我講話:「你家吓擺明叫我自卑啫,我都冇送過禮物俾我老婆……」哈,兩公婆又玩呷醋啦……呀,我仲買了好多米奇老鼠的新年掛飾o忝。

12/1/04 — Sem B 開始啦,都係咁啦,第一個 week 冇 tutorial,所以有好多天地堂,又冇嘢做喎,悶死人啦……咪同兩個 friends 行吓又一城,食吓 tea咁囉……

14/1/04 — 放學返到屋企見到亞嬸 (明叔個太太)來了睇亞婆,咁我咪順便送去北京 d 小手信俾佢囉,點知亞婆口快快咁話我俾 d 畢業相佢睇喎,佢又話好想睇喎,咁我咪惟有拎俾佢睇囉……其實我唔係介意俾人睇我 d 畢業相,只係我同我 daddy 嗰七個親生細佬妹的家人影相,只係冇同明叔佢地影喎,咁我點好意思俾呢位亞嬸睇 d 相呢?俾佢睇到 d 相,個個都有份影,係惟獨佢一家冇影到,幾咁唔好意思呢……其實,我有叫過明叔同我影架,又叫佢幫我叫埋亞嬸同兩個妹妹喎,不過明叔佢唔記得咗,所以最後都冇同佢地影到囉……亞嬸話明叔冇提過同我影相呢件事喎,我咪惟有答可能佢忙得濟唔記得咗囉……仲話今年 pcll 畢業再搵佢影過,今次問埋亞嬸個手電號碼,實搵到你啦……真係尷尬啦……但我有盡到我個責任架,叫了你架啦,係你唔記得咋,唔係特登唔叫你架……

之後兩日都冇咩特別,咪做吓功課咁囉……

18/1/04 — 行吉之島辦年貨,哈哈,我買了好多衫呀,hehe……夜晚就食團年飯,食盤菜呀,哈……食盤菜彷彿已成為我們陳家過時過節的餐單。明叔一見到我就話唔記得了影相嗰件事喎……算啦,今年十一月 pcll 畢業同你們影番,ok?

21/1/04 — 行吉之島辦年貨,不過,今次係同細佬買衫、褲、鞋、襪,真係全身的都買晒呀……

22/1/04 — 大年初一,一早咪同亞婆、親戚一齊食飯囉,下晝就去了遊車河,仲帶了南南、彤彤和亨仔一齊去o忝。我們去了沙田個 snoopy land玩呀,啱晒班靚仔啦……夜晚又返屋企食飯。班親戚打麻將打到成兩點,搞到我要同班細佬妹睇 vcd 睇到成兩點先有覺訓……點解咁鍾意打麻將?仲要打到天昏地暗?明知 d 細佬會覺得悶都仲要打到咁夜?記得有一年亨仔好無耐咁同我講了一句:「唉……又打麻將,成日都打……」唉,搞到 d 小朋友有微言,又何苦呢?

23/1/04 — 食過開年飯之後,我們又去遊車河啦,今次帶了南南和惠然,想帶埋亨仔架,不過佢冇上來食飯,而敬熙表弟又話同佢去睇戲喎,所以佢唔知我們去遊車河……而我最鍾意的彤彤呢,佢都猛話要跟埋我們去遊車河,可惜一早已經俾“靚女鳳姑姐”book 咗夜晚帶佢去公司個團拜和睇煙花,咁冇計啦,邊個叫你一早應承姑姐喎……我們今次去了將軍澳、路過 tvb電視城、清水灣郊野公園、再經大埔林村棵許願樹便返屋企食飯。今晚除了 d 新年必食的餸菜外,仲食了個西式盤菜,不過它有 d 焦味,所以都係中式盤菜好食 d……

24/1/04 — 年初三赤口,習慣係冇親戚會來打麻將的,咁我們四個人便自己去遊車河啦,去了青衣城食 lunch,哈哈,食我最鍾意的 Pizza Hut。不過,食得唔係咁開心囉,因為爸爸唔鍾意食 pizza,但佢又好大方咁話冇所謂去食pizza喎,入到去叫完嘢食之後就話:「都唔知有咩好食」……我唔睬佢,佢知衰啦,所以成餐飯都猛讚 d 嘢好好食……唉,下次都係唔好同佢去食 pizza 啦,費時搞到大家好難為咁啦……之後車細佬去上水,佢約了朋友食 dinner,哈,又係 pizza hut……返屋企食完飯之後就去了同彤彤玩啦。走的時候,佢又話要去我度訓喎,不過我第二日要返教會,所以冇俾佢來訓。

25/1/04 — 返完教會之後就返屋企接兩個妹妹去玩啦,今次得我同媽咪帶佢地出去玩。首先,帶佢地搭西鐵,真係好快,由屯門到南昌只需要三十分鐘;跟住轉搭地鐵去中環;再搭電車去灣仔;再搭船去尖沙咀。咁就完成了我們的搭交通公具旅程啦,最後咪搭地鐵轉巴士返屋企囉。哈,我們今晚打邊爐,好好食呀……今晚個靚妹同我訓呀,不過佢兩點幾起身話要去厠所,之後就話唔訓要出去玩,唉,咁鬼夜,又凍喎,我梗係話唔得啦,整吓整吓,我都唔得閒理佢啦,自己繼續訓,佢咪又訓囉……哈,咁就訓到第二朝啦……

26/1/04 — 一早同個靚妹喺個廳度玩,都唔知佢係咪玩到傻咗,突然話要同我結婚喎,我話唔同佢結,佢就猛喺度扭計話要同我結婚喎……跟住我就引開佢個注意力,叫佢去睇吓伯娘返來未,咁就終止了呢個話題啦。下午我們就搵埋嬸嬸、南南 + 佢個表姐去遊車河。今次我們去了山頂,原本諗住搭纜車架,不過太多人啦,所以都係等肥仔車我們上去……之後,去了九龍公園玩了一陣就去了海運個露天停車塲準備睇激光表演啦。好唔好睇?ok 啦,都係有煙火效果嗰幾 parts 好睇 d 咁囉……其餘都冇咩好睇啦……

28/1/04 — 又返學啦,嗚……好唔開心咁快就返學……放學時,媽咪打俾我話爸爸個銀包和手電喺公司俾人偷了,好奇怪呀呵,喺公司都可以俾人偷到……原來係有個人走入鋪頭度問的士牌價,俾佢見到我 daddy 個銀包和手電放喺枱面度,就帶我 daddy 出街遊花園,叫爸爸行去某地方搵佢個太太喎。之後自己返去鋪頭叫我媽咪俾張咭片佢,再話出去睇吓部車……咁就俾人拎了爸爸個銀包和手電啦……爸爸中途覺得唔對路便行返公司,離遠已見佢走出鋪頭,以為佢打劫媽咪,便跑返去,見媽咪冇事,先發現自己個銀包和手電被偷去……唉,典型的警訊橋段呀,真係大意……睇吓肥仔你仲敢唔敢將個銀包和手電放喺枱面,驚死冇人知咁……唉,媽咪成日都話佢,又幫佢放返入櫃桶度,但佢自己又拎返出來喎,仲話邊有人會偷丫……我話買返個銀包俾佢架,但佢話唔晒喎……

台長: 山邊
人氣(86) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文