24h購物| | PChome| 登入
2004-01-06 15:23:29| 人氣59| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Happy New Year!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Wow, 話咁快就 2004 年啦,個 semester break 都就來放完啦,下個禮拜又要返學啦,真係好唔捨得個假期呀……哈!我又咩功課都冇做過啦,真係要奸爸爹!!

呢個假期都冇咩特別,最特別的都係去北京旅行,返到來香港……都係咁啦。

2/1晚就去了搵我個小彤彤玩,初初佢o係電話度叫我過去接佢過來喎,我咪叫佢自己過來囉,點知佢答我:「唔得架,會有人捉我架,你過來接我啦。」結果我同媽咪就o係佢屋企玩到成十一點,o係走的時候,佢猛話要過來我度訓覺喎,佢媽咪我亞嬸就梗係開心到震啦,因為佢可以一覺訓天光嘛。

個靚妹仔第一次過來我度訓覺,所以佢覺得好新奇,o係張床度玩了好耐都唔肯訓,又話要開燈訓喎 (唉,我夜晚一定要熄燈訓覺架嘛),開了燈佢又猛o係度玩我床頭 d 擺設喎,又問呢樣問o個樣,同佢傾計足足傾了成 45分鐘呀。之但係我又好鬼眼訓喎,叫極佢都唔肯訓,我咪唯有 “拍” 佢訓囉,拍到咁上下,聽到冇聲我咪熄燈訓覺囉。但係,個靚妹仔好 “反訓”,仲 “打橫” 來訓o忝 (咁我點訓呀??) 佢又成日 “副” 被喎,佢就一覺訓天光,我就成晚起身幫佢蓋被囉……

最搞笑的係佢臨訓時問我:「家姐,你做咩唔攬住我呀?我媽咪攬住我訓架。」咁我咪攬住佢囉,佢就鬼咁興奮咁話:「哈,我攬住米奇老鼠」,咁我就梗係話好啦。跟住佢竟然問我:「你做咩唔攬住米奇老鼠呀?」我咪話:「我攬住了你,咪冇手攬米奇老鼠囉。」點知佢話:「咁你有兩隻手架嘛」……哈,真係唔識俾反應啦……照顧小朋友真係要好多耐性,天下的父母真係偉大!!

3/1個靚妹仔就跟了我們成日,因為我們話帶佢去睇燈飾。咁我梗係要同佢玩和傾計啦,大家知道嗎?我o係唔夠24小時入面,聽了 “巴士爆呔” 的故事有成十萬次咁多呀!!我同佢講:「你咪講過囉」佢跟住就話:「係呀,架巴士爆呔呀,要等第二架巴士呀,冇位坐呀,要企呀,企到我腳軟呀……」你話好唔好笑丫?小朋友就係咁可愛架啦。

尋晚 (5/1) 佢仲搞笑到叫我過去佢屋企同佢訓喎,哈!真係可愛,我鍾意你的程度,真係……唔識講呀,總之見到你、提起你就好鬼開心架啦!不過,過幾年你就冇咁得意架啦……所以,要趁住宜家你得意的時候,就要搵你玩,因為你好快就唔得意啦,到時你亦都唔會同我玩咯。

台長: 山邊
人氣(59) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文