24h購物| | PChome| 登入
2005-07-09 21:17:42| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

特長日記一

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐都冇打日記la

哈哈…

grad dim之後都想打既

不過…

因為顧住玩game

冇打到

嘻嘻~

e十試下打番日記la

好似以前咁日日都打

不過可知得吾得bor

盡量la

^^

講下grad dim d野俾你地知la

其實我有少少後悔去架

點解?

有冇人知?

一定冇la

都係等我講你知…(係咪有d白痴呢?自問自答..哈~)

grad dim冇錯係好好

但….

為佐去grad dim…

煩到我死ar

要諗著咩衫..

邊d會好d ?

吾要太誇…

又吾可以太去街feel wor

本身我好早就buy好一條裙去架la

點知….

Buy佐吾係好耐就走佐去剪頭頭髮wor

剪佐之後著條裙

好似好怪咁

同之前buy果陣個feel吾同佐

所以吾鍾意

之後就諗住buy過條la

不過一直都冇去睇wor

到佐….等我諗下先…

果日星期六 (grad dim 係星期二)

去佐睇la

咁岩星期六要返教會

阿靈話陪我去buy

有收穫ar

一次buy佐兩條

兩條都係白色既

仲有一件粉紅色既短身外套

諗住得la

buy佐兩條

一條吾岩咪著另一條lor

一定冇死

點知buy完我地上佐淑儀(阿靈既姊妹 都係教會既)到

因為佢一句話

越睇越…

吾講la

返到屋企

好後悔buy佐

心諗都係吾”電”哩兩條

決定buy過條la

第二日(星期日)

bbq打來叫我去唱k

ok la

出佐去

今次在官塘唱

本來係諗住唱k lunch既

不過去到已經full晒lor

就唱happy hour

但要等到一點先有位

之後我地就去食野

食完都仲有d時間就行佐一陣

哈哈~

之後咁岩俾我睇到條裙

係半折裙來既

黃色架

(應該有d人見過

因為畢業典禮之後去打邊爐

我著果條)

都ok la

咪buy佐佢lor

就算吾岩平時出街都可以著

不過都吾平ar

估下幾錢??

哈…

又吾會太貴既

200幾

折佐之後

buy佐之後我發覺冇衫襯wor

著t –shirt好行街feel

哈~

又決定吾著去grad dim la

仲有星期一一日ja

點好呢?

果晚冇理ar

繼續玩game

到佐星期一果朝

都係玩game ar

同思流 & worderful一齊玩

在game都講著咩?

原來佢地都冇buy ar

佢地都係今日(星期一 grad dim前一日)去buy

玩玩下

突破記起so話去buy衫叫埋我去

(好幾日前已經咁講)

佢仲吾打來既?

之後我就打俾佢

哈…

佢岩岩出佐門口去buy衫

之後咪跟佢一齊出lor

睇佐好耐都睇吾岩

都可知點算好

不過佢buy到la

之後佢就要返屋企接佢阿妹一陣再出

我就同個小學同學仲有丘丘一齊行

我地都吾知去邊到行好

再後去佐加樂

哈…

去到一陣就見到條裙

都係白色架

之後入去試

都ok既

不過好闊ar

吾多岩身

吾知係咪咁岩得咁q呢?

佢個老板娘岩岩入貨返來

哈哈~

岩岩又有另一條白色裙

之後佢俾我試

好岩身ar

吾闊吾窄wor

著出來佢地都話好

個老板仲話得一條

呵…

之後就buy佐la

有去grad dim既就會見到

條裙幾錢?

都係2xx既

不過就貴過黃色果條

差吾多3xx

好搞笑

buy果陣我俾500佢

找錢果陣

個人拎佐3張100出來

仲拎緊尾數la

我諗吾通有折?

我試第一條果陣佢話有折既

個老板見到

就同佢講找2xx

之後佢先放返一張100

個老板吾o係到佢係咪會找3xx俾我呢?

哈哈…

我buy佐條裙so就返來la

之後就走buy披肩

好快buy到

都吾算貴掛

俾我上次在無印見到既平lor

上次同阿靈行經無印

見到條好靚ar

d色睇落去都好舒服

要200幾成300一條

幾係野…

我buy果條本來都成200架

不過佢俾折我

平佐好多

so想buy鏈…

鏈o個d我吾使buy

屋企有好多

果日好攰ar

3日都出佐街

成7點先返屋企

返到去都成8點lor

冇飯食ar…

有我都吾想食la

之後食佐d咩?

我吾記得la

到佐grad dim果日

都係o係到玩game

玩到4點幾5點就去沖涼

沖完又玩過

6點到la

竟換衫

換完衫就搵鏈la

開頭想戴條粉紅色既

襯到我條披肩ar果d野

不過好似吾多好睇

之後就換佐條銀色既

青d都ok既

不會太誇

到佐6點半到掛(吾記得)

文雅打來

佢去佐楊到ar

叫我落樓

之後同埋龍就4個一齊去

文雅同楊都有化妝

我冇ar

一來我吾識哩d野

二來我吾多鍾意採哩d野

去果陣阿媽叫我著件外套去

褸披肩吾係咁好

我都覺ar

好誇…o係街到行好多人望

雖然係著件外套

行過d人都好似….

我好少咁著出街

算la

冇理照行

哈哈~

去到新世紀

我地約佐明叔在m記得

我地咪行過去搵佢

行行下見到方sir同陳sir

佢地第一個反應

“嘩….”佐一聲

我地冇理走

去到見到明叔

明叔佢竟然話吾認得我地wor

話我地3個女仔都吾知似咩?

之後我就問佢似咩ar?

佢話楊似果d闊太wor

話我似d名星

咁文雅呢?

吾知ar…都吾知佢似咩wor

我地都覺得佢o係到亂吹

入到帝京

見到d人

好大分別ar

有d好似好誇

又有d好去街

好彩我地一般般la

吾會點誇又吾會好去街

哈哈….

果晚d氣氛都吾錯

都影佐幾多相下既

有好多吾知去佐邊?

最好笑都係我地同miss so玩思流

哈哈~

miss so都同我地講話要嚇下佢

完佐之後我地去佐唱k

講起果晚唱k

唉~

未去搞到好咩….

又俾人fly

差d吾知點算好?

唉唉…

算la都過佐去lor

去果陣

嗚嗚~

對鞋夾到我隻腳好痛ar

行出新世紀已經吾想行架la

真係好痛

好想除佐佢ar

但好多人ar

吾敢….

一陣一定俾人望住

以為我傻架

更係吾濟la

之後又貼膠布

都係好痛

好慘…..

之後搭van仔去九龍城

點解去九龍城

咪因為多得某人lor

吾想講

因為第一部車坐吾晒我地

(吾係因為我地多人

係部車本身有人

冇理由叫人落車俾我地架ma)

就分開兩部出去

去到之後

吾知因為我隻腳好痛行得慢

定係佢地行得快

我同楊.文雅行最後

差吾多行到果陣

真係好痛ar

最後決定吾著鞋行

(佢地見吾到

得楊同文雅知)

好搞笑….

一有人行我就行埋佢地後面

吾想俾人見到

嘻~

落馬路仲搞笑

哈哈….

我地吾係等green色人仔行ar ma

有部車行落來

嚇到我叫佐聲

搞到d人望晒過來

又冇著鞋

d人一定以為我傻架

哈哈….

今次又俾我發現多一樣野

條街好污x

行佐100米到la

我隻腳已經黑晒ar

好彩我吾係全隻腳踩落去

我整起隻腳街

吾係吾使要lor

果晚我地唱地第二朝6點幾

我唱到4點幾已經好眼訓la

之後就訓佐一陣

嗚嗚~

俾d衰人影相

係邊d….

哩到吾講la

果朝返到屋佐都成7點la

之後就訓

訓到下晝3點幾俾電話鬧嘈醒

then就起身

跟住….

哈哈~

玩game

grad dim完lor

哩個grad dim用佐我吾少錢ar

嗚嗚….

早兩日食飯果陣

我老豆冇lala問我

“你儲到有冇3000ar?”

打佐個突

3000?

E十叫我拎300我都冇ar

我好想咁同佢講

最後緊係冇咁講la

一陣俾佢p咩?

正係吊佢講冇ar

之後阿媽就出聲la

“你睇下佢個衣櫃ar

d衫掛到爆晒ar”

我冇出聲ar

一出聲又…..

3000陳幾何時我都有既

都吾止tim

最勁儲到有5000

不過e十冇晒la

哈哈…

e十有錢o係我手

吾使一陣就會冇架la

大洗佐ar

最勁都係buy衫

buy果陣係好鍾意ar

buy佐之後著吾著係另一件事lor

e十個衣櫃真係爆佐la

有d一個衣架掛幾件架

真係好多衫

有好多衫我都未著過架

有d仲未開封

buy佐返去就放埋一邊

有時見到件衫都吾知有件咁既衫

哈…

不過次次出街都好似冇衫著咁

吾知點算會有咁既感覺?

E十冇錢吾會點buy衫架la

Buy都要等我有錢先lor

正係今次grad dim我前前後後buy佐4條連身裙

一兩條短裙

(有一條係牛仔裙我吾係buy去grad dim既

係上次buy裙果陣見到buy來出街街著既)

兩件外套仲有一件披肩

用佐都吾少錢

哈哈…..

師父知道我用錢好勁(有次同佢講起某d野)

佢竟然話我

“都吾知邊個敢娶你

普通一個人做一個月得個幾千蚊

點養你ar?”

我吾記得我點答佢la

e十我都要學下吾好用錢咁勁

屋企都知我係咁

佢地都俾少佐錢我la

以後要做個乖乖女

慳d


待繼….玩game先

台長: pingping
人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文