24h購物| | PChome| 登入
2005-06-12 11:44:16| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

放?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

又係打日記既時候la

哈哈...

兩.三日冇打lor

都係因為玩game

嘻~

哩幾日玩好易升ar

佢之前回潮搞到好多人底lv佐

早兩日玩有雙倍經驗值

今個星期六.日就有4倍

勁正...

咁岩哩兩日日頭都有嘢搞

冇點玩

正係朝早玩一陣同埋夜晚玩

佢朝早11點就要維護

玩唔到幾耐就冇得玩

>"<

沉日出佐街

哈哈~

返教會ar

係咪好奇呢?

我都返教會..

嘻嘻!

沉日返完打電話俾帥父

佢聽到我講話返教會

佢講佐一句

"你返教會?

訓覺ar?"

好無奈...

好耐之前都有講過

有次出街有人同我傳福音

之後就跟住佢返教會la

^^

沉日係第2次返

上星期六就係第一次返

d人好好ar

好熱情..都好talk care我

話晒我都係新丁一名

咩都唔識

哈哈..

咁講自己係咪有d...

同佢地一齊好舒服

唔會有d咩煩惱

有時都會有好少好少既壓力

因為佢問我關係神既嘢

"你點解會信既?"

"信佐之後點ar?"

等等

我唔識答

我自己都唔知架

好怪既人...

呵呵~

不過佢地冇迫我答既

^_~

返完教會5點幾6點la

之後阿靈陪我去搭車

有車來佢就走la

不過我冇上到車

唔知點解唔想返屋企

(佢唔知我冇上車架)

之後就打俾師父

去佐佢鋪到坐

佢媽咪好得意

哈哈~

坐到佢地收鋪我就走la

佢媽咪都有叫我去佢地到食飯

冇去ar..

在教會食佐d嘢先走

唔餓住

之後就搭bus返屋企

好耐都冇搭o個部bus la

13D

真係好耐..好耐..冇搭

因為多數都係搭van仔返屋企既

快ma..

今日唔想咁快返到去

因為我知我等緊d嘢

實質係咩我唔肯定

又可能係我唔想去肯定既嘢

答案早就出佐

咩都定晒

在bus到諗返好多嘢

之前有好多嘢都在bus到發生過

都開心都有唔開心

好諗得渣住人地隻手指公

唔知點解好鍾意渣住

嘻嘻~

抖氣

好得意o個種感覺

不過都係得一次

我知亦都唔會再有

唔開心既..係..

電話

o個刻真係好痛

算la...

過佐lor

嘻~

哩排都覺自己將自己孤立佐

之前玩開既一班人

離我越來越遠

唔知點解自己會咁

有時都想放開自己

俾人入來

不過次次都唔得既

放佐一陣

又收番埋

可能係我唔信任佢地la

驚佢地會傷我

真係好驚

有d嘢講佐出來

又唔知佢地點睇我

(o個d都唔係d咩嘢)

我又在乎佢地點睇我

所以一直都放在心到

冇人知


唔打la

又玩到game lor

唔係一陣冇得玩

要出去ar

遲d再打la

嘻嘻~

台長: pingping
人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文