24h購物| | PChome| 登入
2005-07-02 11:36:14| 人氣79| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

一句\"我吾理你\"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

日記....

e十開始吾想打la

我次次同佢講我打緊日記

佢都會話我無聊既

打日記真係咁無聊咩?

但我知佢有上過來睇我d日記

佢叫我拎過日記網址ma

不過....

俾完佢佢就會吾見架la

佢吾止叫我拎過一次

哩排佢冇叫我拎la

我都冇打日記

加上....

最後一次同佢傾電話(30/6)

6月既最後一日

佢講過佢吾會理我

聽完佢哩句嘢

果晚又o係到喊

d眼淚係自己留出來

個心好痛..好痛...

平時同佢傾電話

佢都會講"我吾理你"

但....

果晚吾同

我知佢今次真係吾會理我

果晚我同佢傾緊電話

之後佢有電話入

佢同我講

xx打來

佢e十吾同我傾就收佐線

我都知將會咩事發生

我差吾多訓果陣佢打來

傾佐冇10句

之後佢就講佐果句嘢

then收線

o個陣都12點幾la

跟住就訓

訓吾到一陣又o係到喊

個心好痛..好亂..好吾舒服..

真係吾知點做先好?

一早我都有同自己講

吾好踩隻腳落去

一定會跌得好痛

最後我冇咁做

仲要越踩越深

真係吾知點拉番自己出來

真係吾知點拉??

定係吾想拉??

吾知ar..吾知ar...吾知ar.....

點解對一個人好會咁辛苦既??

付出幾多點解吾會有幾多收番既??

我知佢吾會好似我為佢付出咁付出俾我

點解我仲要為佢付出咁多??

因為..我愛佢??

因為..我犯賤??

因為..佢值得我咁對佢??

因為..我想同佢一齊??

因為..我心得佢一個??

因為..佢識關心我??

因為..佢了解我??

因為..佢知我要咩??

因為..因為......

我可以問誰??

愛可以問誰??

......

最後.....

被掉抵一個人


我會繼續等佢嗎??

我會一直痛落去嗎??

我會一直跌落去嗎??

我會.....

直至佢再同我講......

o係哩兩日我發現到

我捉緊佢對我好既嘢

只要係少少

不論點痛

足以令我吾想放手

係我任性

得吾到我想要既答案

我係吾會放手

傷成咁都吾會放手

又有可能係我犯賤




台長: pingping
人氣(79) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文