24h購物| | PChome| 登入
2005-06-25 12:50:54| 人氣70| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

掉抵我

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

都有好多人冇打日記la

嘻嘻~

冇打…都係因為玩game

加上日日都差吾咁過

冇咩好打

哩兩日都d嘢吾同佐

可能係我感覺吾到

or真係變佐

哩個都可以話係我預期既結果

一開我都預計會有哩一既來臨

一開始我都知我係某人既一個影

我同佢既關係…隨住佢同人地既關係改變而有所變化

由始至終都係咁

有好多野我都想去問佢

因為我想知

但…..

我又怕

吾想聽到D吾想聽既野

有好多野雖然佢冇同我講

而係我感覺到

但我冇後悔過遇到佢

在哩段吾算長既日子

我地都係普通朋友關係

但我感覺到佢

俾都俾到好多冇人俾過我既感覺

可惜哩種感覺

我再感覺吾到

沉晚訓個陣我都諗佐好耐

我要點做?

一個對大家都好既

係時候要掉抵一個人

掉抵我…

在哩段日子我知我好多時都依賴佢

E十係時候要獨立

其實….

我吾知我做吾做到

因為我知我係憎佢

但….

更驚冇佐佢

唉~

吾知自己想點ar?

吾打la

都吾知自己打緊咩







你吾愛我就讓我放開你

台長: pingping
人氣(70) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文