24h購物| | PChome| 登入
2005-06-27 11:30:03| 人氣115| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

點解既???

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

個心好痛..

好吾舒服

點解會咁?

我自己都想知…

因為佢既一句話?

因為佢掉抵我?

吾知…..

過佐去既星期六

我返教會

次次都會唱詩歌

好多都吾識

連聽都未聽過

不過有d幾好聽

佢地唱不記得咩歌la

唱唱我好想喊

d眼淚都湧出來

不過冇留出來

一陣驚親人就吾好la

以為我做咩ar

點解想喊?

哈哈~

吾係因為佢地唱既o個首歌

係我諗緊其實嘢

諗緊咩?

咪又係o個d嘢

咪係佢lor

真係吾知點好?

我都吾知自己可以點?

明明同自己講好放手

咁對大家都好

但….

真係做吾到咩?

佢令我失去好寶貴既野

同時佢又俾到我我從未得到過既野

憎佢

但又會掛住佢

點解會咁既?


台長: pingping
人氣(115) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文