24h購物| | PChome| 登入
2005-06-21 09:59:24| 人氣64| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

特別

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐都冇打日記la

哩排吾係好想打

e幾日點過?

我都吾記得lor

日日都差吾多

都係在屋企玩online game

沉晚發佐個夢

吾知係平時諗得多定係事實會係咁

有一日吾知都會發生夢入面夢到既嘢

>”<

夢到佢…

同xx一齊

仲要在我面前

o個刻真係好似當我係透明咁

好hurt

o個刻個心好痛

雖然係發夢

都feel到好痛好痛

o個刻都吾知點做好?

但我知佢係知道我吾開心

佢都照樣係咁做

雖然之後佢有講d甜言蜜語

都係o個d la

“我心入面最….係你”

吾知佢真心定假la

不過o個刻我冇信到佢

佢做過既嘢我都親眼睇到

仲可以點信佢?

之後就醒佐lor


有次佢同我講

佢吾我想像中既人

因為我吾了解佢先會睇得佢咁好

佢驚有一日我了解佢之後

會恨佢

佢驚既嘢都認言佐少少

我真係開始有d恨佢

之前佢在我心目中係一個好人

o個陣我身邊既人都同我講

佢係吾好人

成日都講佢既壞嘢

不過我都係覺得佢係個好人

e十可能接觸佢多佐

對佢都了解多佐

有時真係好憎佢

真係吾明佢

佢驚我了解佢之後會恨佢

點解又要俾機會我去了解佢?

我驚有一日我真係會恨佢

但吾明自己點解又要去了解佢??

人點解會做咁多連自己都吾明嘢?

之前亦都有人問過我

如果你知道一個人有好多女朋友你仲會吾會同佢一齊?

你估到我o個陣點答佢嗎?

個答案…

我話會

之後佢問我點解?

我同佢講

我吾鍾意俾人管住

佢多女朋友咪吾使成日管住我lor

我吾鍾意俾人管住

好傻….

但到佐真係咁我又係咪會咁講呢?

人係自私既

冇人願意同人分自己本來可以獨自擁有既嘢

一個人著緊你

可以知佢心入面有你


有人問過我

如果有兩個人同時鍾意你

一個係你鍾意佢

遠多過佢鍾意你既人

另一個就係佢鍾意你多過你鍾意佢

你會揀邊個?

我揀佐一個佢鍾意我多過我鍾意佢既人

因為被愛係幸福

e十可能我吾會咁揀

當你真係鍾意一個人既時候

你眼入正係會有佢

身邊有幾多對你好既人

你都吾會睇到

所以你係可會知有另一個人既存在

就算俾你知道佐

你都吾會同佢一齊

你眼入面o個個都吾係佢

點一齊?

人真係好特別..


去了解一個人

不一定係件好事

了解佐可能令你失去佢


被愛吾一定會幸福

自己有付出去愛一個人先係幸福

台長: pingping
人氣(64) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文