24h購物| | PChome| 登入
2005-06-13 12:07:08| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

半記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈哈~

又得閒…可以打下日記

冇得玩game ma

個game又維護la

岩岩好夠時間升到級

新o個個31la

哈哈~

不過舊o個個得32ja

好難升ar

幾十萬先升一lv

唉~

有排升lor

算la

有人同我一齊玩一齊升

細佬o個個同我同lv

因為一齊開既

今朝11點前都仲係4倍

一個鐘內升佐一lv

我開雙視x

一次用兩個人

(其實哩幾日都係咁

不過一個人訓o係到吸

另一個就打)

今朝唔同ar

同時用兩個人

一個去打

另一個就幫佢+血

勁攰ar

仲要夾住電話o係到玩

好辛苦

開一個唔夠打

好快冇血

我兩個都唔打得既

思流o個好勁

d防好勁

我兩個就死到死..

>”<

算la

哈!

好多時都同佢一齊玩

幫我升

嘻嘻~

我lv高過佢都唔夠佢勁

都係要buy下裝備至得

沉晚….

好白痴

去buy技能

第一次buy錯佐

我兩個都學唔到既

都算la

第二次又去buy

都要buy錯

好彩有一個學到姐

buy返俾佢半價架ja

蝕死…

勁無奈

好彩….

哈哈~

細佬俾佐萬7我

^^

下晝要去就職la

30lv可以做

不過好麻煩要去搵好多嘢

都係下晝先升la

講下沉日

沉日1點幾就出佐去

去佐石x美

葉sir返既教會到幫手

幫手量血壓

不過唔知點解會叫我去

雖然之前幫過eric做哩d嘢

我地紅會有3個人去

梅少.雪姑同埋我

3個都唔…唔知點講

都冇返85la

紅會d嘢都冇理

可能係eric叫掛

不過葉sir唔o係到

得佢老婆o係到

其他人一個都唔識既

佢老婆都係第一次見

今次幫手同之前幫eric唔同

eric o個d多數都係以加年華既型式既

今次正係得量血壓

仲要o係街到


唔打住

台長: pingping
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文