24h購物| | PChome| 登入
2005-06-14 10:16:17| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

後半記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

打返沉日未打完既嘢

去到先知係幫教會既

都唔緊要既

最緊要都係幫到人

去到同佢地傾佐一陣

今次好d ar

用既係電子血壓計

正係按個制就得

之前d水銀聽耐佐隻耳好辛苦

好唔舒服既

又要好留心去聽wor

^^

試完個機就落去la

今次去石x美街市對面o個間好彩酒數出面幫人做

露天既

好彩冇咩太陽

唔係就....

都幾多人下

多數都係公公婆婆

好記得有一個婆婆

唔記得幾years old la

不過佢有病既

行路好困難不過斬行到

要好慢同要人幫

有個人同佢來既話佢好似有老人痴x

仲話佢唔怕熱

o個日都見佢著佐2.3件衫

我摸到佢隻手凍架

佢好似有嘢想同我講

不過佢講得太細聲la

聽唔到

叫同佢來o個個聽

都係聽唔到

之後佢就叫我地唔使理佢

但....

我見佢有嘢想講

好似唔理佢又唔係咁好

之後我都聽佐幾次都係聽吾到

佢又抓住我隻手

我知佢想我聽到

可惜我聽唔到

>"<

到佢量完

但佢唔肯走

坐住o係到

後面仲有人等緊

教會d人同同佢來既人一齊夾佢走

佢都好唔想走

仲捉住我隻手

最後都被人bring走

之後都仲有d都好好傾既姨姨,伯伯,婆婆

都好開心下

到佐4點幾就完la

不過仲有人排

佢地話吾做lor

之後上返教會

同佢地傾一陣

佢地叫我地下次又幫手

仲有兩次

我地都冇問題

嘻嘻~

佢地搵葉再搵我地

跟住就搭車

台長: pingping
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文