24h購物| | PChome| 登入
2004-12-17 12:04:59| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

勁累(加長板)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係第2日a

仲累過第一日

係行佐成日a

好累好累好累.....

開幕之後d出操既人俾人鬧

話操得唔好wor

要練操

唔夠人手

嗚嗚~

搞到我要幫手

本來我係冇得定既嘢做架ma

正係得閒幫下手

嗚嗚~

搞到我要睇成個跑道

最僧睇跑道架la

又大wor

仲要不停行來行去

又唔肯定幾時跑咩wor

好難派人

記得上年睇睇跑道

行到死死下

今年又要

唉!!!!

行佐成日a

好累好累....

嗚嗚~嗚嗚~

又晒wor

下晝以為唔洗我架la

點知食完飯之後

諗住要o係A營到

咪唔出去lo

咁恰又有人隻腳整到要包紮

我咪幫佢lo

點知包到一半

俾bobo急叫出去

嗚嗚~

又係睇跑道a

下晝又晒wor

好慘.....

好彩係好少比賽ja

唔係死得

比賽完之後又要睇A營

有人整親又冰袋

又要幫佢

嗚嗚~

過陣又要同佢換wor

搞到我隻手勁冷

要不停插落d冰到

兩日都係咁

好慘a

其他人又唔幫佢地換wor

>3<

放佐之後同佢jason佢地去食嘢

不過要等hugo

到9點幾先去

因為咁我跟佐人地返屋企

嘿嘿!

隻狗好得意a

一入到佢問口

隻狗走埋我到

之後就同佢o係到玩

玩佐一陣就走lo

o係搭車出返太子o個陣

叫我俾番個章佢

我唔見佐a

嘿嘿!

佢唔信

>3<

之後咪俾我自己find lo

佢find唔到

但佢都係唔信

不停咁問我收佐o係邊

我都係話唔見佐

惟有o係到飲水

嘿嘿!

當佢拖住我o個陣

我望返佢

唔知點解

突然好想喊

d眼淚擁晒出來

差d洗出來

之後冇望佢

望出窗

好彩最後都冇流到

嘿嘿!

食先嘢

已經11點幾

之後去佐星光大道行佐一陣

我想去好耐la

唔知點解次次都去唔成既

今次終於都去到la

哈~

仲要係同.....

嘿!

不過好大風a

neville同hugo佢地o係到影相

好笑a

佢地玩到好顛

食嘢o個陣又係wor

返到屋企1點幾

全部人訓晒



台長: pingping
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文